Carina1978, Wy2006

Nu wordt het toch helemaal fraai.
Ik had vanavond mijn zus aan de telefoon en toen hadden we het even over mijn opleiding.
Wat denk je dat mijn zwager gezegd heeft toen hij hoorde dat ik nu al naar school ga?

Dat het dan niet zo lang meer duurt voor ik zwanger ben.

Pffff, alsof dat de reden is dat ik nu naar school ga en niet pas volgend jaar.

Dat is natuurlijk wel zo, maar dat weten zij niet.
Ik heb maar gezegd dat ik na dit jaar nog 2 jaar door wil leren, en dat we dan wel een keer aan kinderen gaan denken.

Waar bemoeien ze zich mee.
Het enige waar ze aan kunnen denken is dat wij ook maar eens kinderen moeten krijgen.

Zo, ff mijn hart gelucht.

hoi hoi

wat een reactie zeg.. zoiets zeg je tocb niet?
stel nou dat je helemaal geen kinderen wilt, ofdat je al een tijd echr bezig bent.
Hoe goed sommige mensen het ook bedoelen, ik snap niet dat ze zoiets kunnen zeggen.

ik heb een buikfoto, ik schrok er zelf van. zo van de zijkant, 's avonds laat is het een behoorlijke buik. maar dat komt dus vooral door mijn stoelgang.

vanmiddag gaan we naar de babydump en we gaan kijken naar een box via marktplaats.
verder zien we wel waar we nog komen.
Mark ligt nog te slapen. hij heeft de vakantie ingedronken met het bedrijf. op kosten van de baas. (echt nuchter was hij niet, eigenlijk om 7 uur al niet toen hij mij belde of ik ook kwam) leuk die felicitaties van iedereen. ik voel dan dat ik helemal ga glimmen.

ik gun je dit gevoel van harte! ik hoop dat je na augustus snel met me mee gaat doen!

groetjes Carina

Hoewel, ik denk dat we al snel op de volgende pagina zijn.

Zoals je ziet ben ik vandaag ongi geworden, na 33 dagen.
Past mooi in mijn rijtje

Is het nog gelukt met de box en de andere dingen?

Ik ben trouwens erg benieuwd naar je buikfoto.

En wat mijn zwager betreft, ik doe maar net of ik gek ben.
Vooral vol blijven houden dat ik nog een paar jaar door wil leren.
Dan is de verrassing des te groter als ik wel ineens zwanger ben.
Maar mocht het niet snel gaan en ze komen er achter dan weet ik nu al dat ze zeggen dat ik niet zo lang had moeten wachten, dat ik beter eerder aan kinderen had kunnen beginnen enz.

Fijn weekend, wie weet spreek ik je nog.

hoi hoi

de box was iets té 2de hands.
dus dat doen we maar niet.

wel zijn we bij de babydump geweest.. daar hebben ze erg veel. we hebben een mooie kinderwagen gezien. misschien vind ik wel een plaatje op internet.. .dan mail ik hem wel.

we hebben bij de ikea het simpelste ledikantje gekocht en een ladekastje waar ik ook al de kledingkast van had. we zagen een leuke klamboe/sluier en die hebben we erbij gekocht. toen bleek dat ze ook een bijpassende lamp hadden, hebben we die maar gelijk meegenomen.

eigenlijk hebben we nu bijna alles voor de babykamer. we meoten nog wat schilderen, en heb al een superleuk idee voor de muur, maar dat moet ik eerst uitwerken voordat ik het verklap...
de kosten bij ikea 150 euro
nou daar kan ik geen kamertje voor kopen! nog een plank om de commode mee af te maken, een pot verf en kasten en klaar!
het enige wat nog nodig is, zijn wat accesoires en raambekleding.

wat gaan we ineens snel!

laat je familie maar babbelen. je moet doen wat jou het beste lijkt!

groetjes!

Gaaf zeg, een limegroene kamer.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar onze kamer is ook groen
Het is ongeveer dezelfde kleur groen als de lichte kleur groen van dit forum.
Van mij had het wel iets meer mogen knallen, maar op advies van de schilder hebben we dat niet gedaan.
Achteraf vind ik het wel jammr, maar we zijn ook erg blij met deze kleur.
Als mensen binnen komen zie je ze altijd ff kijken.

Vandaag heb ik lekker gewerkt.
Nu nog 5 dagen, en dan heb ik een weekje vakantie!!!!!!!!!
Ik heb al helemaal last van de vierdaagse kriebels.
Ik denk dat ik zo de dvd van vorig jaar maar even op zet om nog wat meer in de stemming te komen.

goeiemorgen!

onze kamer heet groene accenten, op de muur 2 dikke banen in het limegroen, 2 stoelen in het limegroen, en wat bloempotten enzo. overal zie je de kleur groen terug.

de vierdaagse komt steeds dichterbij he... heb je er zin in?

hoe is het met de rd? alweer bijna weg?

we hadden gisteren een kinderverjaardag. erg gezellig, maar moeilijk om mensen aan de rose te zien zitten en ik met een vruchtensapje er zat.
de reacties van de mensen op mijn zwangerschap waren erg leuk. Mark zat te glimmen!

groetjes!

Terug
Bovenaan