Carina1978, Wy2006

Lekker stel zijn wij.
Beide thuis, en toch het topic van de 1e pagina laten verdwijnen.

Vanmiddag heb ik een begin gemaakt met het inpakken van mijn koffer.
Waarschijnlijk neem ik weer veel te veel mee.
Vind het echt heel lastig.
Maar goed, in Oostenrijk zjin ook winkels, dus als ik iets vergeten ben kan ik het daar wel kopen.

hahaha ja erg eigenlijk!

ik had ook teveel meegenomen. maar dat kwam ook omdat we niet wisten waar we uit zouden komen en hoe het weer daar zou zijn. dan moet je toch van alles wat mee.

bij ons is intussen de was gedaan en het meeste ook al opgevouwen. de handdoeken en de strijk nog.. blegh!

het is kermis in Zeelst, een wijk in Veldhoven. gezellig, maar ik weet niet of we vanavond gaan. je moet dat toch bijna de hele avond staan en dat lijkt me vreselijk vermoeiend.
maar goed het is mooi weer en wie weet belanden we daar straks toch nog.

morgen gaan we zeker naar de kermis. opa en oma betalen de drankjes op het terras, en het is altijd erg gezellig op zondag. Het is een beetje traditie aan het worden om met het hele gezin op zondag daat te gaan zitten.

mijn schoonmoeder wil graag de dponderdag oppassen. en misschien heeft mijn schoonzus straks ook werk op de donderdag en moet ze dus op meer kinderen oppassen. ze wil het graag zegt ze, dus dan wordt het nog opvang regelen voor anderhalve dag. dat moet te doen zijn!

veel succes met inpakken!
groetjes!

goeiemorgen!

slecht nieuws... 2 doden
in onze vijver...

de vissen (koi karpers) hadden een wormenkuur nodig. blijkbaar is dit niet voor alle vissen goed uitgepakt. 2 van onze grotere vissen hebben het niet overleefd.
mark is nu bezig de vijver helemaal leeg te pompen en dan helemaal schoonte maken. lekker klusje!

we zijn niet meer naar de kermis geweest... vanmiddag gaan we toch al! en de bank zat ook wel heerlijk eigenlijk.

ben je al klaar voor de reis?
alles ingepakt?   niks vergeten?

groetjes

Mens, je laat me schrikken met je slechte nieuws.
Ik dacht even dat er 2 mensne overleden waren, maar gelukkig valt dat nog mee.
Maar ik snap dat het voor jullie vervelend is dat er 2 vissen dood zijn.
Wat een werk moet dat zijn om een vijver leeg te pompen.
Is het een erg grote vijver?

Mijn koffer is bijna ingepakt.
Alleen de spulletjes die ik nog nodig heb moet er nog bij in.
Ik denk dat ik morgen maar ene beetje optijd opsta om de laatste spulletjes in te pakken, en om natuurlijk hier nog even een berichtje achter te laten.

Ik heb vannacht toch iets raars meegemaakt.
Ik kreeg ineens onwijs veel zin in eten van de mac.
Niet normaal meer.
Kon er eerst niet meer van slapen.
Het is dat de mac hier niet om de hoek zit, anders was ik er vandaag alsnog naartoe gegaan.
Misschien morgen onderweg dan maar.

Vanaf nu draag ik het stokje weer over aan jou.
Veel succes met het volkletsen van dit topic.

Ik ga me zo aankleden, en de laaste spulletjes inpakken en opruimen.
Rond 10 uur worden we opgehaald.

Succes bij de vk.

Tot snel!!!!

Groetjes Mij

het was eel wat werk... de vijver leegpompen, daarna de vijver schoonmaken, dan weer vol laten  lopen.
de vissen vonden het ook maa rniks. 3 andere vissen hebben dat verhuizen ook niet overleefd.

morgen naar de vk!
ben benieuwd wat er dan weer allemaal staat te gebeuren. Waarschijnlijk wordt de urine weer nagekeken, bloeddruk gemeten en luisteren we naar het hartje.

morgen verslag hierover!
groetjes!

slecht nieuws.
wat wou ik da tje nu hier was.

het kleintje is er niet meer. is met 10 weken gestopt met groeien en er was geen hartactiviteit te zien.

ik kan niet beschrijven hoe ik me voel nu. ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis. waarschijnlijk binnekort een curretage.

ik kan alleen maar huilen.

Terug
Bovenaan