Carina1978, Wy2006

net terug van het ziekenhuis.
het bericht bleef gelijk. met 10 weken gestopt emt groeien.

ik heb pilletjes gekregen die ik zondag moet inbrengen. die meoten krampen teweeg brengen en zorgen dat ik ga vloeien. werkt dit niet dan maandag nog een keer.
Maandag middag moet ik weer terug. als er dan niks is gebeurt, moet ik een curretage.

ik kan het nog niet echt bevatten. net zo onwerkelijk als die 2 strepej op de test kijk ik nu naar een echo van ons kindje wat niet meer leeft. heel raar.

ik vlucht even een par dagen naar zeeland. moet even uitwaaien op het strand.
op deze momenten vind ik het vreselijk zo ver van mijn familie te wonen.

groetjes CArina

dank je pink,

hetn is moielijk te begrijpen dat je lichaam nog gewoon zanger is, de baarmoeder is gewoon gegroeid, maarje kindje niet meer meegroeid.
het zal een nog grotere klap zijn als dat straks ook weg is.

ik houdt me vast an het feit dater iets met het kinde mis was. de rest zag er namelik goed uit. de navelstrang, de moederkoek. alles was verder goed. er stroomt nog gewoon bloed door de moederkoek. zo raar allemaal...

nu maar hopen dat zonder curretage mijn lichaam alles wegwertk.. maar ik ben er bang voor dat dat niet gebeurt.

Carina

Ik denk dat het ook goed is om er vanuit te gaan dat er iets met het kindje was, dan is dit toch de natuur, anders kreeg je misschien een heeeeeel ziek kindje. Maar het blijft natuurlijk heel erg, je bent zwanger dus je gaat er vanuit dat je een kindje krijgt. Je wilt gewoon dat alles goed is met het kindje.

Ik hoop voor je dat de bloeding spontaan komt zeg maar en niet met behulp van een curretage, want dat lijkt me nog veel erger.

Sterkte....

Pink

nou mickey!

wat een berichten lees je straks als je thuis bent.

ben net weer terug uit zeeland. lekker even niks, nergens aan dneken, nergens voor zorgen. dat had ik echt even nodig.

heb ook nog even goed met mijn oma kunnen praten. die heeft wel 4x een miskraam gehad. vroeger ging dat natuurlijk allemaal heel anders. zij moest zelfs de "baby" in een jampotje naar de dokter brengen zodat ze het konden bekijken.
brrrr

ik voel wel vanalles in mijn buik nu. een dof gevoel, soms wat steken. misschien gaat mijn lichaam het toch nog zelf afstoten. ik hoop het zo.
ik zie erg tegen komend wekeend op. de pijn, of het wel op gang komt...

Carina

vandaag dacht ik wat krampjes te voelen, maar tot nu toe komt er nog niks op gang.

ik heb de zwangerschapskleding uit de kast opgeruimd en de babyspulletjes netjes in een doos gedaan. vooral het eerst pakje wat amrk en ik gekocht hadden zorgde voor tranen.

vanochtend bij het afvegen wat bloederig slijm. zou het dan toch nog op gang komen?

vanavond blijft het slijm, maar het bloed is maar heel weinig rozig.

blijf wel de hele tijd een vervelend gevoel in mijn onderbuik houdenb. een beetje alsof je erg ongesteld meot worden.

ben zo bang voor morgen!

vannacht is het gebeurt. zonder hulp van pilletjes heeft mijn lichaam het zelf gedaan!

ik werd wakker van een nat gevoel (waarschijnlijk vruchtwater)

op de wc gekomen verloor ik behoorlijk wat bloed. maar geen stolsels.
daarna een 30 a 45 minuten flinke krampen. op het laatste zlefs zo erg dat mijn spieren in mijn benen en mijn rug ook aanspanden een pijn deden. Ik dacht dat ik lag te trillen in mijn bed.

naar de wc gegaan omdat ik het gevoel had dat ik moest poepen. diarree, dus gewoon weggespoeld. niet naar gekeken.
daarna was de pijn ineens weg.

vanochtend nog maar een beetje bloedverlies. dus het ziekenhuis gebled of ik wel of niet die pillen moest doen. het was mijn keuze of pillen of eerst een echo. dat laatste hebben we gedaan.
Het vruchtje was neit meer te zien. wel zag hij nog veel bloed, dat moet er nog uit.
vanavond dus toch de [pilletjes om te zorgen dat dat bloed sneller weg is en morgen weer een echo. als het goed is, is dan alles weg.

het is me tot op dit moment alles meegevallen. ik was zo bang dat er een ingreep aan te pas moest komen.

bijna klaar om bij te gaan komen van deze heftige week!

Terug
Bovenaan