Carina1978, Wy2006

tuurlijk moet je die eerste 3 maanden wat voorzichtig zijn, er kan natuurlijk nog vanalles gebeuren. Maar je moet daar natuurlijk niet vanuit gaan he!

ik weet nog wel dat ik  ook ineens vreselijk veel fruit ging eten.. hahaha  

met mij gaat het redelijk. ik blijf me lamlendig voelen. ook wat misselijk af en toe.
als ik vanuit hurkzit ineens opsta wankelt het een beetje in mijn hoofd.
ik ben ook best zenuwachtig voor morgen. ik hoop maar dat het allemaal in orde is daar beneden!

ik wacht het allemaal wel af.. het kan natuurlijk gewoon een buikgriepje zijn...
liefs Carina

gelukkig was bij de gyn alles goed.
mijn baarmoeder zag er netje uit en je zag ook het baarmoederslijm zitten.
kijk zegtze.. daar moet dan iets in innestellen.
maar ze kon nog niet zien hoe of wat hoor.

de eierstokken hadden een goede grote en aan het voch wat er omheen/in de buurt zat kon ze zien dat ik wel een eisprong had gehad.

het zag er volgens haar allemaal goed uit. nou gelukkig maar.
ik zat er toch een beetje over in

oja als het raak mag zijn... dan mag ik gelijk bellen en doet ze al eerder een echo. dat is toch wel een hele geruststelling. ik hoef dus zowiezo niet tot de 8 a 9 weken te wachten dan.

ik ga me nu klaarmaken voor een druk dagje morgen in zeeland... na het eten rijden we weer die kant in..
groetjes!

Wat fijn dat alles goed was.
Ik heb nog aan je gedacht vanmiddag.
Was ook eigenlijk wel nieuwsgierig.

Hier gaat alles goed.
Vandaag was een iets normalere dag dan gisteren.
Het begint nu allemaal een beetje te wennen.

Succes met al jullie plannen morgen.

hoi hoi

vandaag een erg drukke dag gehad.
een supermooie keuken uitgezocht, 2 gesprekken gehad en ook nog mijn nichtje bezig gehoude... ben er moe van

maar als je dan thuis komt en ziet dat er een pakketje bij de buren is afgegeven, dan ben je erg nieuwsgierig. totdat je het op gaat halen en ziet dat het het kraampakket is van de zorgverzekeraar! ik kan wel janken!
ik heb gelijk naar menzis gebeld en die zeggen geen melding te hebben gehad van zuidzorg. naar zuidzorg gebeld, maar die moet ik morgen terugbellen.
ik ben BOOS!

moet er echt even van bijkomen!

groetjes!

He gatsie, ik kan me voorstellen dat je niet op zo'n pakket zit te wachten.
Vreemd dat het niet door is gegeven.

Toevallig zat ik me vandaag te bedenken hoe het zou gaan met kraamzorg enzo.
Dat moet je volgens mij ook al vroeg aanvragen, maar wat als het mis gaat.

Maar even over het goede nieuws.
Wat goed dat jullie een keuken uitgezocht hebben.
Wat is het geworden?
Ik ben niet nieuwsgierig ofzo

En hoe gingen de gesprekken?

Hier gaat alles verder goed.
Om wat meer bevestiging te krijgen heb ik vandaag een kruidvat test gedaan.
Het streepje is naar mijn idee nog niet helemaal duidelijk, maar toch al wel duidelijker dan de matcare test.
Hoezo onzeker

hey muts!

wanneer ga je het nou eens geloven?

de keuken is super! een wand met hoge kasten met een amerikaanse koelkast erin, een combioven en een koffiezetapparaat (hoezo luxe! maar wel met 70%korting hoor). natuurlijk ook een vaatwasser en 6pits gasstel.
mooi donkergrijs met een licht granieten blad.
superdeluxe!

de gesprekken gingen ook goed. vooral dat over jeugdzorg vond ik erg interessant.
je gaat dan betaald stagelopen en kijken of het wat voor je is. als het dan klikt kun je daar gaan werken. wel leuk om je zo te verdiepen in jeugdzorg en de instellingen doe daarbij horen.
de man waarmee ik het gesprek had, gaat nu op zoek naar afdelingen of instellingen waar ik het best zou passen. ben erg benieuwd! hij sprak al over mkd enzo.

verder met jou alles goed?

ik ga met een kriekje in de bank hangen... (even alles verwerken!)
groetjes

Terug
Bovenaan