Carina1978, Wy2006

WAUW, gefeliciteerd!!!!!!!!!

Jullie hebben echt niks te klagen hoor, zo lang heeft jullie huis niet te koop gestaan.

Gaan jullie het zelf allemaal redden voor 1 februari???

Jullie hebben de laatste weken zoveel geluk dat ik er niet van zou staan te kijken als je nu ook nog zwanger blijkt te zijn.
Dat zou het echt helemaal af maken.

Hier nog steeds lst van mijn buik/lies.
Gisteravond toen ik repetitie van de muziek had en aan het muciseren was werd het ineens veel erger.
Toen ik stopte werd het weer minder.
En toch ga ik er nog steeds vanuit dat ik mezelf heerlijk voor de gek heb.

Vanavond moet ik werken, dus ik ga nu even een uurtje op bed liggen.
Het zal wel laat worden, en morgen moet ik weer om 7 uur beginnen.

hoi hoi

we hebben echt veel geluk wat dat betreft ja!
zou toch geweldig zijn als het deze maand allemaal mag lukken.. en een huisverkopen en een baan en dan ook nog zwanger.. of wil ik dan teveel?

mijn buik staat op ontploffen. ik heb de laatste tijd wel meer gegeten en vooral 's avonds meer gesnoept, maar toch niet zo erg....

ik durfde gisteren de gyn niet meer te bellen. maar misschien moet ik me er toch maa roverheen zetten en het gewoon doen. dan weet ik in ieder geval zeker of het normaal is of niet.

werkse vanavond!
groetjes Carina (die haar ventje vanavond gaat verleiden.. hahaha)

En, heb je je charmes nog in de strijd gegooid???

Ik ben gisteravond maar braaf gaan slapen, want om 6 uur ging de wekker weer.
Maar nu heb ik weekend!!!!!!!!!
En het hele weekend zit volgepland, dus van echt uitslapen komt niet wat.

Ik denk dat het voor je gemoedsrust beter is als je de gyn belt, of heb je dat al gedaan???

Ik moet nu eigenlijk aan het poestwerk in huis beginnen, maar ik heb helemaal geen zin.
Ben moe van het laat naar bed gaan, en weer vroeg opstaan.
En ik heb nog erg veel last van mijn rug/bil.
Maar omdat ik morgen ook geen tijd heb zal het nu wel moeten gebeuren.
Misschien dat mijn mannetje de kamer af wil stoffen.
Ik zal hem zo eens heel lief aankijken.

Laterrrrrrrrrr

hoi hoi

ook ik heb weekend!!!

gisteren heb ik hem natuurlijk weten te verleiden.. hahaha
ik heb trouwens ook net de gyn gebeld. ik heb voor dinsdag een afspraak. laten we hopen dat er niks bijzonders te zien valt!!

Een innesteling is volgens mij na ongeveer 5 dagen.
Ik weet niet of ze dinsdag evt al iets zouden kunnen zien.
Maar wat al je nu bevrucht blijkt te zijn?
Dan zit er dus zeker iets in je baarmoeder.
Ik neem aan dat ze dan eerst je nod afwachten voordat ze evt verdere stappen ondernemen.
Ze zullen toch niet het risico willen nemen een eventueel vruchtje te vernietigen.

jeetje meid.. wat een nieuws!

gefeliciteerd!!! en dat zo snel! wie had dat gedacht....

nu hoop ik extra dat het bij mij ook weer raak mag zijn... ben stiekum wel een beetje jaloers hoor!

dikke knuffel

Ik vind het nog steeds een raar idee dat ik misschien echt zwanger ben.
Ik zou het liefst nu alweer een test gedaan hebben, maar dat heeft natuurlijk geen zin.

Als ik het tot maandag vol kan houden dan test ik op mijn nod nog een keer, maar mezelf kennende wil ik morgen alweer testen.

Ik zal al voorzichtig wat hcg-tjes jou kant op sturen ****************************

Bij jullie is het vast snel raak.

Nog wel even een vriendelijk verzoek op op mijn H*v*s geen opmerkinge over een eventuele zwangerschap te maken, maar dat snap je denk ik wel.

Liefs van een hyper meisje

Terug
Bovenaan