Hi Linda,
Ik moest maandag ongi worden en het was nog niet gekomen en ik had ook nergens last van. Ik had mezelf voorgenomen om te wachten tot woensdag maar dat kon ik niet en mijn mannetje zei jo doe een test dus ik zei ok maar, ikmoet niet plassen dus ik heeeeeel veeeeeel water gedronken en na een uur moest ik. Ik met me test (een digitale clear bleu) naar de wc. Ik kom gelijk terug de kamer in lopen ik had niet meer op die test gekeken en er staat ineens zwanger. Sta ik daar midden in de woonkamer ek zeg tegen mijn mannetje wat er op de test staat en ik sta echt mijn mijn mond open Met de gedachte nee dit kan niet (ja turrlijk kan het wel want daar ben je natuurlijk voor bezig) en hij dacht dat ik een geintje maakte dus ik hem snel de test gegeven. Nou zegt hij het is echt kom hier (knuffel knuffel). Ik zei gelijk erna en nu wat moet ik nu doen oja ik moet bellen me moeder, mijn zus, je tante, ondertussen dat ik mijn moeder had gehad had zei de rest van de familie al gebeld uit blijdschap, iedereen weet het nu dus ook. Ik had ook zoiets van iedereen mag het weten want als het niet goed gaat weet ook iedereen het.
Het blijft echt zo onwerkelijk ook als ik elke keer naar de wc ga zit ik te kijken of ik al ongi ga worden.
De kwaaltjes die ik heb.
in het alle begin had ik af en toe vlagen van misselijkheid (nu weer helemaal weg) en opgeblazen gevoel alsof ik echt te veel had gegeten af en toe licht in mijn hoofd. en nu ontzettend moe en hele pijnlijke borsten en pijnlijke tepels.
En ik had ook zo zitten hopen voor jou joh het had me zo leuk gevonden maarja je moet de natuur zijn gang laten gaan. Maar ik ga echt mega hard voor je zitten duimen evng wat glitterd van me ******************************************* ************************
Wanneer is jou nod weer de 26e geloof ik of niet
Dan is dit je klus week nou zet hem op en veel klusplezier.
xxxx
Lin