Carolinda

A

Anoniem

Guest
He Carolinda,

Als het goed is ben je toch weer terug van je vakantie.
Hoe is je vakantie geweest en hoe gaat het nu natuurlijk met je.
Ik weet dat je nod net voor je vakantie zo krijgen of niet natuurlijk.
Laat het  je het weten ben zo benieuwd.

xxxjes,
Lin

He Lin,

Ben gisteravond terug gekomen van vakantie. We hebben het super gehad alleen jammer dat het warme zomer weg was. Helaas ben ik in mijn vakantie gewoon ongi geworden snik. Maar we gaan gewoon verder heb mezelf voorgenomen er niet zoveel mee bezig te zijn dat lukt wel aardig zit niet konstant te tellen en uit te rekenen.
Hoe is het met jou? Heb vaak aan je  gedacht is het al zover of zitten we samen in de volgende ronde.

Liefs Linda

He Linda,

Ja jammer dat het lekkere weer weg was.

En jjjaaaa ik ben zwanger maandag 6 weken. het is echt zo gek zo onwerkelijk ik kan het nog steeds niet echt geloven.

Ik ga super hard voor je duimen dat ook jij snel mag volgen.

Ik blijf in iedergeval nog lekker hangen op dit forum en kijken joe het met jou verloopt.

gr,
Linda

HE WAT HMM GEWELDIG SUPER WAT GOED. JIJ BENT ZWANGER JIPIE.

Nou wat een geweldig nieuws heb echt de hele tijd aan je gedacht op mijn vakantie was zo benieuwd of het bij jouw gelukt was. Ik hoop dat je snel volg ik blijf je wel in de gaten horen dan kunnen we gezellig weer gaan kletsen. Hoe voel jij je nu heb je al klachtjes oooohhhh wat spannend he. Hoe reageerde je mannetje die was zeker ook super blij.
Nou meid vertel me snel vanalles en gooi heelveel glitters mijn kant op want, ik zit alweer op het wacht bankje.

Liefs Linda ( en ik spring spring spring om de glitters te vangen)

Hi Linda,

Ik moest maandag ongi worden en het was nog niet gekomen en ik had ook nergens last van. Ik had mezelf voorgenomen om te wachten tot woensdag maar dat kon ik niet en mijn mannetje zei jo doe een test dus ik zei ok maar, ikmoet niet plassen dus ik heeeeeel veeeeeel water gedronken en na een uur moest ik. Ik met me test (een digitale clear bleu) naar de wc. Ik kom gelijk terug de kamer in lopen ik had niet meer op die test gekeken en er staat ineens zwanger. Sta ik daar midden in de woonkamer ek zeg tegen mijn mannetje wat er op de test staat en ik sta echt mijn mijn mond open Met de gedachte nee dit kan niet (ja turrlijk kan het wel want daar ben je natuurlijk voor bezig)  en hij dacht dat ik een geintje maakte dus ik hem snel de test gegeven. Nou zegt hij het is echt kom hier (knuffel knuffel). Ik zei gelijk erna en nu wat moet ik nu doen oja ik moet bellen me moeder, mijn zus, je tante, ondertussen dat ik mijn moeder had  gehad had zei de rest van de familie al gebeld uit blijdschap, iedereen weet het nu dus ook. Ik had ook zoiets van iedereen mag het weten want als het niet goed gaat weet ook iedereen het.  

Het blijft  echt zo onwerkelijk  ook als ik elke keer naar de wc ga zit ik te kijken of ik al ongi ga worden.

De kwaaltjes die ik heb.
in het alle begin had ik af en toe vlagen van misselijkheid (nu weer helemaal weg) en opgeblazen gevoel alsof ik echt te veel had gegeten af en toe licht in mijn hoofd. en nu ontzettend moe en hele pijnlijke borsten en pijnlijke tepels.

En ik had ook zo zitten hopen voor jou joh het had me zo leuk gevonden maarja je moet de natuur zijn gang laten gaan. Maar ik ga echt mega hard voor je zitten duimen evng wat glitterd van me  *******************************************   ************************

Wanneer is jou nod weer de 26e geloof ik of niet
Dan is dit je klus week nou zet hem op en veel klusplezier.

xxxx
Lin  

jee wat gek hij komt niet meer bovenb aan staan als je wat heb geschreven.

Ik verget nog het een en ander te vertellen.

Wat ik ook heel erg heb gehad en nog af en toe mega pijn in mijn buik echt nog erger als ongi krampen heel gek maar nu is dat gelukkig weer bijna weg.
Ik heb ook al een afspraak bij de verloskundige 23/8 ik mocht wat eerder komen omdat ik wil dat de een nekplooimeting en bloed test gaan doen om te kijken of het kindje wat mankeert (syndroom van down) ik heb namelijk een tante die dat heeft.

Nou dat was het weer.

xxxxx
Lin

Oh wat spannend allemaal. Hoe reageerde je familie wisten ze dat jullie bezig waren om zwanger te worden? Onze klusweek zit er bijna op maar we klussen gewoon door hoor . Ik denk namelijk dat mijn ei wat later is dan die 14 dagen voor de ongi. Heb al een paar maanden rond de 17/18 dag een ongi gevoel dus vandaar. Maar goed het kan ook eerder wat de bekende steekjes in je lies heb ik altijd van dag 11 tot dag 15 dus het zegt niet veel. We wachten wel af. Mijn schoonouders weten het nu ook dat we graag kinderen willen en ze reageerde heel leuk. Ik wou het eerst niet vertellen maar ik had een heel leuk hobbelpaardje gezien echt zo,n oude wetse super gaaf. Mijn vriend zei koop hem  nou maar maar, ik durfde niet stel je voor dat het nooit lukt dat zit met zo,n raar gevoel. Dus mijn mannetje en ik waren daar over aan het praten en toen stond mijn schoonmoeder er ook bij en die   begreep precies wat ik bedoelde. Ze had dat zelf ook vroeger ze kon niet geloven dat het bij haar ook zo maar kon lukken. Nou dat gevoel heb ik ook een beetje ik moet het eerst zien   voor dat ik zulke dingen ga aanschaffen. ( wordt wel steeds moeilijker hoor er zijn zoveel leuke dingen)
Oh geluksvogel jij kan dit soort dingen nu wel doen he, nou hou me op de hoogte.

Liefs Linda

Terug
Bovenaan