Carolinda

Wachten is nooit leuk maar probeer gewoon te genieten van het kleine wondertje in je buik. Hou je me op de hoogte? Hoe voel je   je verder dan al last van de bekende zwangerschapskwaaltjes. Ga morgen naar de dierentuin met mijn nichtje van 3 en mijn zwangere schoonzus ( zucht ) was het maar zover bij mij. De zenuwen beginnen nu wel weer een beetje te komen hoor.

LIefs Linda

Hi Linda,

Ja tuurlijk jou ik je op de hoogte.
God ja de kwaalen zijn gekomen misselijkheid diarree moe moe en nog eens moe.
Leuk naar de dierentuin naar welke dierentuin ga je. Het zal inderdaad wel moeilijk zijn om zoiets met je zwangere schoonzus te doen.

Hou je mij ook op de hoogte.

gr,
Lin

eff boven aan zetten hoor anders denk je dat ik niet mee reageer op jou berichtjes.

HE Lin,

We hebben het gisteren heel leuk gehad in de dierentuin, we waren in Emmen. Natuurlijk veel zwangeren gezien en baby,s maar , dat is altijd zo. Vandaag voor het eerst weer aan het werk geweest na de vakantie wel weer wennen hoor  zo vroeg weer opstaan, mijn mannetje moet pas zaterdag weer beginnnen GRRRR. Heb even een vraagje he, Heb je ook innestelingsbloed of zoiets gehad. Omdat je eerst niet het gevoel had dat dit jouw gelukronde zou zijn (JIPIE GELUKKIG WEL ). Ben misschien wat nieuwsgierig maar ik vind het ook zo leuk voor je   en ben natuurlijk ook erg benieuwd. Nou ik hoor van je.

Liefs Linda

He Meid,

Ik reageerde net ook op de andere topic.
Nee ik heb geen innestelingsbloeding gehad ik heb ook nooit mijn ei gevoeld dus we klusten maar wat raak. Wij deden het wel bijna altijd om de dag. ik had ook niet in het begin het idee dat ik zwanger kon zijn ik voelde me totaal niet anders behalve een opgeblazen gevoel. En als mensen zeggen dat het niet lukt omdat je er te veel mee bezig bent is dat onzin je ziet het aan mij, ik was er echt 24/7 mee bezig en het is ook gelukt.

Nou meid heel veel suc6 en ik duim voor je

xxx,
Lin

Hoi lin,

moest even reageren, Hoe is het nou met je bloedverlies is dat al minder?

Groetjes talke

Hi Talke,

Ja gelukkig is het weer weg het was echt een beetje bruinige afscheiding. heel gek ik kijken even hoe het gaat en anders ga ik vragen of ze maandag een echo kunnen doen voor de zekerheid dan ben ik zelf ook weer een beetje gerustgesteld.

Lief van je dat reageerde. Hoe gaat het verder met jou zo te lezen gaat het al wat   beter. Ik heb veel aan je moeten denken ook omdat we even ver waren. Vind je het niet moeilijk om op dit forum te blijven en dan te lezen dat er zoveel zwanger worden. Ik weet niet wat ik zou doen in jou situatie maar het lijkt me heel moeilijk. Je kan er op deze manier natuurlijk ook goed over praten en het is anoniem dus dat is misschien ook wel fijn. Heel veel sterkte nog.

xxx,
Lin

Als je even ver was dan ben je nu 6 weken, toch? volgens mij kun je vanaf week 7 het hartje horen kloppen, dus dan kun je gerustgesteld worden.

Ben blij voor jou dat het bloedverlies over is of bijna over is. En ik vind het niet moeilijk om hier op het forurm rond te hangen. Ik heb zoiets van het was onze tijd nog niet. Put er veel uit dat je veel hoort dat mensen na een mk weer snel zwanger worden. Ik weet dat het niet voor ons hoeft te zijn maar hoop erop dat ik niet nog eens 6 maanden aan de klus moet alvorens het weer raak is. Mijn mannetje zal het wel fijn vinden als het nog eens 6 maanden duurde. hihihhihihihihihihihihih

groetjes talke

Terug
Bovenaan