Casemanager of een contract sluiten met een caseload verloskundige* ?

Bedankt voor je adviezen.

Ik laat het nu verder voor wat het is.
Ik ga niet meer vragen of ze toch aanwezig willen zijn, ik denk niet dat dat voor mij bijdraagt aan een betere bevalling.
Ik ben er erg van overtuigd dat ik dit zelf goed kan.
Als ik snel naar huis mag uit het zkh, komen de vk's weer wel mijn kraambed doen. Als er dan aanleiding toe is, wil ik dan misschien nog een en ander vragen/bespreken. Heb ik daar geen zin meer in of is er geen opening voor, dan laat ik het hier gewoon bij.
Ben op niemand boos, want ze willen echt het beste voor me. Maar ergens beschouw ik het toch als erg jammer dat ik het niet ga afmaken met ze. Ik had er deze zwangerschap juist zo'n zin in om ze allemaal weer terug te zien.
En de vk waar de nieuwe vk voor in de plek is gekomen, was al weg, dat vond ik al jammer, want zij had mijn 1ste bevalling geweldig gedaan. Dus het wennen aan 1 nieuw gezicht was al balen en nu is het dus helemaal klaar en dat is erg jammer(dit is voor ons het laatste kindje).

Maar als ik het positief bekijk: ik heb straks wel 3 verschillende bevallingen gehad: 1ste thuis, 2de poliklinisch met eigen vk en de derde in het zkh met de gyn.
Kan ik straks (bijna) overal over meekletsen!

En ik word nu erg rustig van het idee dat ik bij het begin van de bevalling al naar het zkh mag.
De vorige keer was dat met heftige weeen en halsoverkop, dat was niet heel prettig.

Bedankt nogmaals, ik ga lekker aftellen tot mijn uitgerekende datum, nog 23 daagjes, al rommelt het al behoorlijk, maar dat zullen we maar niet al te serieus nemen!

Groetjes!

Dag allemaal,

Dank voor de vele ‘open’ reacties.
Sofie alle succes en plezier, je bent er klaar voor!

Alle anderen die dit lezen roep ik nogmaals op ‘kom maar op met jullie suggesties en wensen voor verloskundige zorg’. Hoe meer hoe beter. Ik kijk er naar uit.

Lieve groeten,
Tine Oudshoorn, verloskundige en consultant.

Terug
Bovenaan