cb geweest! GRRR!!! en yeah!

net op het cb geweest.
ze deed het wel goed maar ze moet op dieet!!
hoe krijg ik dat in godsnaam voor elkaar!!
ze is 71 cm en 9460 gram! dat is qua gewicht ver boven de lijn.
we mochten haar gewoon laten zitten en ook van hun mochten we fietsen!
ze rolt heen en terug en ze zwaait.
ze mag ook lekker brood eten met het liefst smeerkaas.
en we konden haar gaan stimuleren met lopen en met kruipen.
maar volgens hun gaat ze billenschuiven

wat een raar cb stiemuleren om te lopen en kruipen
dat gaat toch uit zich zelf en fietsen kan ze al zitten dan?
vind het maar vreemd en het dieet al helemaal.

Dan zou ik maar gaan stimuleren met kruipen, want dat is heel belangrijk dat ze die fase liever niet overslaan. Heeft met een bepaalde aansluiting in de hersenen te maken. Lopen komt wel is ze nog wel wat jong voor.

jeetje succes met dieeten.. word nog wat want ethan zit nu ook op de 9 kilo en die is 6,5 maand
en kruipen tja als ze het niet gaat doen dan niet ik hem ook nooit gekropen en bij mij in het hoofd werk ook als behoren

@ dromertje Hihi ik zeg ook niet dat je dan net goed bij je hoofd bent, maar kruipen is een belangrijke fase en heeft te maken of met ik geloof een wiskundige conectie in de hersenen. Maar ja sommige kinderen kruipen niet en billenachuifen alleen. Maar ja als je iets moet stimuleren lopen of kruipen dan past qua leeftijd kruipen. Lopen is nog wel heel vroeg. :)

ik heb ook niet gekropen ik tijgerde alleen maar achteruit. en mijn vriend heeft billen geschoven. en de arts denkt dat zij dat ook gaat doen omdat ze al zo jong zit. ik heb dan wel niet gekropen maar heb volgens mij wel ergens een wiskunde knobbel! haal er niet lager dan een 8,5 voor!
en lopen kunnen kinderen gemiddeld tussen de 7 en 14 maanden en alicia is ook 7 maanden dus daarom mogen we het al stimuleren

ik snap niet dat ze op dieet moet.
pascal was met 6 maand 10.1 kg, en " maar' 70 cm.
volgens mij is alicia toch ouder dan pascal. En hier waren ze erg tevreden over zijn groei.
als ze gaan kruipen en later lopen zijn ze veel van dat baby vet snel kwijt.

Terug
Bovenaan