cb geweest! GRRR!!! en yeah!

hihi, ik had pascal laatst zo'n bere koekje gegeven. dat mocht. dat koekje werd direct aan kruim geslagen. en verder was het niet interessant. behalve 3 flessen ( 2x 180 en 1 x 210) krijgt pascal ook alleen fruit en de warme hap.

Ach op het cb kunnen ze zeuren hoor. Alles moet volgens het gemiddelde. Als jouw uk niet veel snoept en lekker alles eet, wees dan maar blij. dat babyvet gaat er snel af als ze eenmaal kruipen of lopen. Mijn dochter was ook behoorlijk zwaar, tot anderhalf jaar... nu is het een grote peuter maar helemaal niet meer te zwaar. Geniet er maar van dat ze lekker groeit. Alles beter dan baby's die niet willen eten en drinken en daardoor onder de lijn komen. Dat lijkt me een grotere zorg.
Sven (5 maand) is nu 70 cm en 9 kg... ik maak me geen zorgen hoor. Komt allemaal wel weer goed als ie straks meer beweegt. Hij krijgt wat ie mag hebben en ja... wat doe je er dan aan??? helemaal niks!

Meid, niet te druk maken over het gewicht. en ik zou haar niet laten diëeten.. maar idd voedingspatroon aanpassen. jorn groeit een kilo per maand. op 3 flessen fruit en groente... zo nu en dan krijgt ie een koekje... maar ook lang niet elke dag.... vandaag heeft ie een paar stukjes brood mee gegeten...

Ze zeggen idd dat kruipen goed is. maar ik heb ook nooit gekropen.. ook niet getijgerd. ik liep al met 7,5 maand en met 8 maanden los.
en ik.... ik ben een kei in wiskunde en talen.. :D maar dat wil verder nog niks zeggen.
ik was idd ook laat met motrieke vaardigheden.... kan dus wel beetje kloppen...

gewoon rustig aan doen. en het komt vanzelf wel weer goed. als ze straks echt loopt.

Mj een baby kan wel zo sterk zijn op te staan maar niet te kruipen gewoon puur omdat hij/zij niet weet hoe dat moet

En dat alica is zo sterk in de benen omdat ze in een loopstoel zit..

Mocht je een kinderfysiotherapeut inschakelen eerst wat die zegt loopstoel weg niet op de benen zetten gewoon op de grond op een kleed speeltjes buiten grijp lengte en lekker boos laten zijn

@dromertje, maar dat is precies wat we doen. ze zit max 3x 10 minuutjes per dag in de loopstoel (mocht van cb ook!)
en de rest van de dag ligt ze op het kleed. maar als ze ergens niet bij kan zijn de honden ook zo lullig om het een zetje te geven zodat ze het wel kan pakken!

Terug
Bovenaan