CB -keuring en lekker mopperen (of niet)

Hoi,

Hjerre is zo'n drie weken geleden voor zijn keuring geweest ( samen met zijn zusje, wat een gedoe, was er zowat 2 uur!)

Hjerre was 82,5 cm lang en woog 11,9 kg. Het gaat prima met hem!

Groetjes Hanneke

Leuk om te lezen dat alle kindjes weer zo gegroeid zijn. Thom is nog geen 17 maanden, dus wij zijn nog even niet aan de beurt bij het cb. Maar ik vroeg me af of die norm bij 18 maanden echt  3 woordjes is, exclusief papa en mama. Bij ons werd dat bij de laatste controle, dus met 14 maanden al verwacht namelijk. Af en toe snap ik niets van al die verschillen tussen de cb's..
Groetjes Laura mv Thom

Wij zijn Maandag geweest.
Alles was goed.... Annique had weinig oog voor de arts, en helemaal niet voor het blokjes stapelen hahaha wat een   onzin leek ze wel te denken , dat kan ik toch allang duhhh ... vervolgens zet ze ook heel mooi de blokjes op elkaar zonder moeite met links en rechts..

Gelukkig waren ze niet aan het zeuren over haar nog niet kunnen lopen, en haar lichte gewicht... was ik wel wat bang voor.
77cm en 9200 gram.

Ze eet en drinkt als een slootgraver dus daar zal het niet aan liggen.
Ze is gewoon een klein lichtgewichtje met lekker veel pit.. zoals de arts het beschreef.

Iiefs sandra

Hallo,

Janne is afgelopen dinsdag geweest. Ze is nu 19 maanden. Ze was bijna 83 cm en 10,8 kilo. Verder is ze weer helemaal goedgekeurd. Ook is haar fontanel nu bijna dicht, al heeft ze nog steeds een deuk ter grootte van een 2 euro munt. Janne had bij de geboorte een enorm grote fontanel, dus dat houden ze elke keer goed in de gaten. Ohja hier niets dan lof voor ons consultatiebureau. Ben erg blij met de wijkverpleegkundige en de kinderarts!

Groetjes Bregje, mv Janne (17-07-2006)

Terug
Bovenaan