CB -keuring en lekker mopperen (of niet)

Wij zijn net geweest. 81 cm (al vraag ik me af of dat echt goed gemeten is) een 11.3 kilo. Dat is bijna een kilo zwaarder dan de weegschaal thuis. Ik ben er wel blij mee want ik vond hem nogal aan de lichte kant.

Hij is keurig gemiddeld met gewicht, iets onder gemiddeld met lengte en lekker gemiddeld met groei en ontwikkeling.

Beter kan je het toch niet hebben!

Thomas is ook weer goedgekeurd...

83 cm en 13.4 kg... Oke dat gewicht is een leuke, maar toen ik zei dat hij al 9-ponder al was gestart moest e lachen en gaf me gelijk! Leuk mens! Had haar ook al weer gezien bij de intake van Nina. ( Doen ze hier aan huis) En ze was helemaal weg van 'em, toen al, hahhaha! Hij ligt met alles voor, maar dat was al vanaf het begin zo, dus niet zo speciaal meer voor ons! Thomas is Thomas zeggen wij altijd. We hoeven niets anders te doen of aan te pakken, we zijn zelfs goede ouders genoemd!!! JOEPIE!!!
Leuk bezoek gehad dus weer!

Kus, Marieke

PS: Sinds Thomas ziek is geweest weegt ie overigens nog "maar" 12.4 kg

Hallo,

Ook Elisa is weer gekeurd en gecheckt, we blijken het goed te doen ze was op 07-02-2008 namelijk 12.6 kilo en 87 cm, ook kon ze met alle twee haar handen blokjes stapelen en was erg adrem tegen de CB verpleegkundige.

Kortom het gaat helemaal goed (maar ja dat wisten we allang natuurlijk)

Yoëll is vanmorgen geweest, naar het nieuwe cb.
Hij is 12,8 kilo en 88 cm lng.
De wijkverpleegkundige zei tegen hem; zo zo lange jan en yoëll lag helemaal in een deuk om haar.

Het was een leuk en aardig mens, vergeleken  met de meiden op het vorige cb.
Ze zei wel dat we de fles voor het slapen gaan moesten stoppen. Ja doei dat maken we zelf wel uit, dit is het enige rut moment voor het in slaap vallen van Yoëll.
We zijn eerst bezig met de osteopaat en daarna gaan we beginnen met die fles, maar voorlopig krijgt hij die nog gewoon. Er zit overigens geen pap oid in, gewoon half volle melk.

Pauline en lange jan (haha)

Gistermiddag ook voor de apk geweest.
Enzo was 11,5 kilo en de lengte was een wilde gok want hij begon te bleren en te trappen maar ongeveer 82 (zelf denk ik langer want hij is uit maat 86 gegroeid).

Maar alles was oke, Enzo stapelde trouw en pakte de bal goed op. De wijkverpleegkundige wond Enzo er heel erg gelukkig uitzien (niet gek, hoor ha ha ha)
Voor ik het wist stonden we weer buiten, dit was voor het eerst dat ik niks te klagen heb, ha ha ha ha

liefs
di silva

Terug
Bovenaan