Chatbox

Onlangs stond er een bericht van iemand die zich ergerde aan de dames Joyce en Krista omdat zij werkelijk overal antwoord op meenden te hebben en overal op reageerden. Of dat nog niet erg genoeg is lijken beide dames dit forum inmiddels te hebben gepromoveerd tot hun persoonlijke chatbox, ze hebben elkaar helemaal gevonden. Heerlijk die 1 1tjes tussen jullie. Alleen jammer dat het dan niet meer over de gestelde vraag gaat. Kunnen jullie niet samen op een chatbox gaan zitten of zo?
 
pfff, waar je je met deze hitte al niet druk om kan maken. Let it be en geniet een beetje van het mooie weer zou ik zeggen! Misschien dat je er dan minder last van hebt.
Is dit een hormonaal probleem of zo? Op het zwangerforum konden er een stel ook zo ongelooflijk moeilijk doen! Jammer hoor, ik schaam me er een beetje voor om vrouw te zijn, als dit zo door blijft gaan.
 
Lekker he, stoken. En het dan gewoon op elk onderwerp plaatsen, zodat iedereen zich kan irriteren aan jouw opmerking. Volgens mij voel je je gepasseerd en zou je maar al te graag mee willen chatten (ik ben overigens niet de Joyce of Krista). Alsjeblieft krijg je toch nog een beetje aandacht van de rest van de lezers.
 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik jouw reactie (anoniem 21.43) meer op stoken vind lijken dan die van onbekend. De agressie die er uit jouw reactie straalt vind ik gewoonweg verontrustend. En ik kan het stokende niet ontdekken in het stuk van onbekend. Zoals ik al zei, ik heb veel meer moeite met jouw venijnige en nijdige reactie dan met het stuk van onbekend.
 
anoniem 8.46. Ik zit al heel lang op dit forum en gedraag me altijd netjes en help waar ik kan, maar nu schoot ik gewoon even uit mijn slof. Deze dames krijgen het constant voor hun kiezen terwijl ze gewoon vriendelijk antwoorden op gevraagde adviezen. Vandaar deze misschien iets te heftige reactie. Je hoeft je niet ongerust te maken (lol) ik ben geen psychopaat.
 
Nou fijn dat te weten anoniem van 10.38, maar je ging ook niet echt in op de vraag van onbekend. Onbekend had geen kritiek op het wel of niet geven van adviezen, maar op het feit dat de dames persoonlijke chatsessies lijken te zijn gestart in de items van andere vraagstellers. Blijkbaar stoorde onbekend zich hieraan en ik begrijp nu uit jouw nogal felle reactie van daarstraks dat dat dus niet mag van jou. Maar jij lijkt je wel te mogen storen aan het gedrag van onbekend, ik begrijp hier toch iets niet helemaal geloof ik.......
 
Terug
Bovenaan