Chatbox

ongeloofelijk wat ik hier allemaal lees!! Hebben jullie niks beter te doen? Tjonge jonge. En nog lekker anniem ook, stoer hoor!
Joyce en Krista ga zo door!! Ik (en nog vele met mij) zijn blij met jullie reacties. Want daar stel je tenslotte een vraag voor. Je wil dan toch een reactie?

Groetjes Coco
 
Waarschijnlijk hebben veel mensen last van warmte. Op het zwagerforum is het helemaal erg!
Beter een enkele reactie waar je niets aan hebt, dan helemaal geen reactie op je vraag, toch?
Ik ga lekker in de tuin genieten van het mooie weer! Misschien dat de anoniemen ook even kunnen gaan afkoelen.....
Hopelijk wordt het snel weer gezellig op dit forum.

Groeten van Nadia
 
beste dames, ik volg dit forum al enige maanden en ik moet zeggen dat ik er al heel veel materiaal uit heb gehaald, ik ben psygoloog en vind het erg leerzaam om jullie conversatie te volgen , ga zo door!
 
sorry voor mijn (te snelle) typwerk het moet zijn psycholoog; ik werd op het forum ontwikkeling hier al streng op gewezen; het is niet zo dat er van proefpersonen sprake is ik ben zelf ook moeder en dit was ook de reden van mijn bezoek aan dit forum. het is echter als je terugkijkt naar de afgelopen weken dat er hele intelligente vrouwen op dit forum komen en dat het probleem steeds weer over dezelfde personen draait en dat dit veel irritatie opwekt en veel weerstand.En de toon van de gesprekken wordt steeds minder aardig, heel jammer als je bedenkt dat het eerst een heel goed forum was..
 
Ik verbaas mij enorm over dit forum! Ik zit meestal op het dreumesforum en daar is het een stuk gezelliger dan hier (ik ga ook snel weer terug...)Als iedereen nou gewoon eens begint met zijn naam in te vullen en op te houden met zeuren. Volgens mij is dit een forum om ervaringen uit te wisselen (tenminste, dat was het wel). Het lijkt nu wel een afzeikclubje ofzo. Bah!
 
Hoi moeders, ik vind het gewoon moeilijk om nu ergens op te reageren. Ik zeg helemaal niet dat ik meer weet over kinderen omdat ik 5 jaar in een KDV werkte ( werk sinds deze week als Nanny in Londen)!! Maar sommige moeders interpeteren dat nu eenmaal zo.... ik wordt gewoon moe om steeds met Joyce (mama van Mara)samen het onderwerp van gesprek te zijn. Is niet echt leuk als je gewoon maar advies wilt geven.. Maar ja ... en ook lijkt het mij erg leuk om zwanger te worden/zijn... heb nu precies vandaag een relatie van 9 jaar, en als sinds 1 jaar gestopt met de pil... Ik hoop nog steeds dat het goed komt met zwanger worden. Ben nu 23... Het doet mij gewoon pijn dat sommige mensen de berichtjes niet goed lezen of dat ze zo maar klaar staan met een antwoord..
 
probeer je niet te druk te maken Krista, bij mij duurde het 3 jaar en toen was het ook spontaan raak...en wat dit forum betreft; dat heeft voor mij inmiddels alle aantrekkingskracht verloren, ik ga op zoek naar een ander forum, veel succes!!!
 
Terug
Bovenaan