Chatbox

Aangezien dit bericht over mij gaat reageer ik hier op! Sorry hoor anoniem (die deze topic opende), ben je jaloers?? Is toch heel normaal dat je reageert op vragen? Lijkt mij wel... ik werk meer dan 5 jaar in een KDV en ja dan weet je wel het een en ander over kinderen. En wat zou ik moeten doen op een chatbox? alleen omdat ik een paar berichtjes met Joyce heb uitgewisseld? Is toch leuk om ervaringen uit te delen? Maar ja sommige kunnen dit niet waarderen
:( ... en als je dingen niet wilt lezen doe je dat toch niet? Ik zal hierop wel weer een reactie krijgen... Krista
 
Uiteraard mag ik me wel storen hieraan, zij opent deze topic, niet ik. Ik zal dus nooit uit mezelf een onderwerp openen als het om irritaties gaat, ik lees er gewoon overheen. En ze irriteert zich wel degelijk, want ik citeer: Of dat niet erg genoeg is....Dus. Maar goed, ik heb er genoeg tijd aan verspild. Het is niet het eerste berichtje waarbij Krista of Joyce het onderwerp zijn, als iedereen die vaak reageert zo'n reactie krijgt dan kun je dit forum wel opdoeken, want dan reageert strakjes niemand meer. Dus Krista, niks van aantrekken en gewoon doorgaan zou ik zeggen.
 
Ja dus je mag je wel storen aan anderen op dit forum als je reageert op het topic van die ander. Maar niet als je een topic zelf opent? Je redenatie blijft zo krom als het maar zijn kan volgens mij, dus begrijp nog steeds jouw felle reactie niet.
 
Sorry hoor anoniem.... je zegt dat de laatste anoniem moet oprotten van het forum? Snap niet helemaal waarom!! maar misschien ben jij diegene die constant van dat soort zeik antwoorden geeft!
 
Terug
Bovenaan