Chatbox

Onlangs stond er een bericht van iemand die zich ergerde aan de dames Joyce en Krista omdat zij werkelijk overal antwoord op meenden te hebben en overal op reageerden. Of dat nog niet erg genoeg is lijken beide dames dit forum inmiddels te hebben gepromoveerd tot hun persoonlijke chatbox, ze hebben elkaar helemaal gevonden. Heerlijk die 1 1tjes tussen jullie. Alleen jammer dat het dan niet meer over de gestelde vraag gaat. Kunnen jullie niet samen op een chatbox gaan zitten of zo?
 
nou ik ben het met je eens,vooral van joyce wordt ik echt ziek,
best knap 22jaar en al 7jaar werken op een kdv........
waarom openen we niet een nieuwe site,stel je vraag aan Joyce *mama van ...)en binnen 1sec een deskundig antwoordt.
volgens mijn heeft haar dochter geen leven zo,alles via het boekje van mama's kdv.

 
nou ik ben het met je eens vooral die joyce vindt ik eruuug vervelend,en best knap he,22jaar oud en al 7jaar werkzaam op het kdv.
Waarom openen we niet een nieuwe site
""stel je vraag aan Joyce *mama van* en binnen 1sec deskundig antwoordt...
Volgens mijn heeft haar dochter geen leven zo alles volgens het boekje van mama en het kdv...
 
Het gaat volgens mij hier niet over de nuttigheid van de adviezen van beide dames, maar dat beide dames een item van iemand anders gebruiken om gezellig met elkaar te chatten (zoals onbekend het noemt) over hoe oud ze zijn, waar ze werken en gewerkt hebben en hoe lang al etc......Ik vind dat eerlijk gezegd ook storend, open dan ff een nieuw item waarin je gezellig verder kletst maar gebruik daar niet andersmans item voor. Vreemd, maar ook hier valt me op dat de meeste reacties EN erg emotioneel zijn EN niet slaan op wat de vraagsteller heeft gezegd. Goed lezen blijft blijkbaar een kunst.
 
Terug
Bovenaan