Chatbox

Je zou ook kunnen stellen dat de mensen die anoniem reageren op dit forum gewoon wat bescheidener zijn. Ik heb regelmatig heel bruikbare reacties en adviezen gekregen van mensen die hier niet hun naam bij hadden gezet. Maar je naam zo prominent in beeld brengen en je dan vooral laten voorstaan op je kdv ervaring (blijkbaar is je advies daarmee meer waard of zo) is niet echt een teken van bescheidenheid toch? Blijkbaar willen deze dames dus graag herkent worden, moet je ook niet zeuren als je een keer ergernis oproept.
 
Laatste anoniem, ik zeur helemaal niet omdat er iets over mij geschreven wordt! Waarom zou ik niet mijn naam er bij mogen zetten? En ik vind het zeker onzin dat je denkt dat mijn advies meer waard is omdat ik in een KDV werk...
 
Het lijkt me dat iemand die op een KDV werkt wel verstand van zaken heeft!
Krista, Joyce en wellicht nog vele andere KDV-medewerksters: ga vooral door met jullie adviezen! Ik heb er vaak wat aan hoor en als het me niet aanstaat, doe ik er gewoon niets mee!
Ieder zijn eigen keus toch?

N.

PS ik hoop dat die anonieme onvriendelijke figuren snel van dit forum verdwijnen!
 
laat aub gaan,ik ben politieagente,en kom de hele dag/nacht zulke figuren tegen,en neem van mij aan,als je er niet op reageerd,en ze gewoon met rust laat,heb je ze er het meeste mee,gewoon geen aandacht geven,dan verdwijnen ze vanzelf van het forum,zo hebben jullie ook eens raad van een ambtenaar,ha ha ha,maar toch niks minder waard dan een spw-er.
dames ik vindt dit een leuk forum,en heb er zeker al goede tips vanaf kunnen halen,en misschien ook wel kunnen geven,laten we het samen gezellig hebben en anoniem wees vooral trots opzelf,dat je mensen zo kan kwetsen,we zijn hier om van elkaar te leren wil je dit niet,of stoor je jezelf eraan ga dan lekker ergens anders zitten zeiken,of zoek een partner/psycholoog die kan je vast helpen van je probleem af tekomen en vanaf nu reageer ik niet eens meer op je.

groetjes nevi
 
beste dames, ik volg dit forum al enige maanden en ik moet zeggen dat ik er al heel veel materiaal uit heb gehaald, ik ben psygoloog en vind het erg leerzaam om jullie conversatie te volgen , ga zo door!
 
ik vind het bijna te komisch voor woorden deze discussie. de babytijd is heerlijk en dat je tijd hebt om hier over te blijven mieren lijkt me niet oke. grappig loes dat je psygoloog bent, de meesten die ik ken zijn psycholoog...
 
Wat lopen we nou weer allemaal te zeiken zeg laat die joyce en krista leekker ze hebben zeker niets beters te doen laten wij gewoon onze vragen stellen en hopen dat er normaal op gereageert word want hier worden we allemaal strontziek van en ik heb ook op een kdv gewerkt maar dat betekent echt niet dat je alles over kinderen weet hoor krista ik heb zelfs pedagogiek gestuurdeerd en nog ben ik geen volleerde mama dus je moet niet zo'n hoge dunk van je zelf huoden en dat je alles weet van kinderen want dat is niet zo je weet misschien een hoop maar nog lang niet alles want iedere moeder moet leren en elk kind is anders.

nou meiden lateen wij nou maar gewoon verder gaan met het beantwoorden van onze vragen

goetjes van maluku mama
 
Terug
Bovenaan