Chatbox

Anoniem die niets beter te doen heeft, als je het goed leest staat er dat Joyce niet 22 is maar 25. En als je jezelf zo ergert aan het geheel ga je toch niet meer lezen op deze site!!!
 
Toch wel leuk dat het inmiddels algemeen bekend lijkt te zijn van welke leeftijd onze Joyce is, misschien kan ze een eigen profiel krijgen op deze site? We kunnen ook een fanclub voor haar oprichten.
 
Ja moontje, en veranderd dat iets aan wat ik schrijf dan? Wat maakt het nou uit of ik ergens een (waarschijnlijk fictieve) naam bij zet of niet. De letters blijven er echt hetzelfde uit zien en dus de boodschap volgens mij ook.
 
Aangezien dit bericht over mij gaat reageer ik hier op! Sorry hoor anoniem (die deze topic opende), ben je jaloers?? Is toch heel normaal dat je reageert op vragen? Lijkt mij wel... ik werk meer dan 5 jaar in een KDV en ja dan weet je wel het een en ander over kinderen. En wat zou ik moeten doen op een chatbox? alleen omdat ik een paar berichtjes met Joyce heb uitgewisseld? Is toch leuk om ervaringen uit te delen? Maar ja sommige kunnen dit niet waarderen
:( ... en als je dingen niet wilt lezen doe je dat toch niet? Ik zal hierop wel weer een reactie krijgen... Krista
 
Hallo allemaal,

ik zit ook regelmatig op dit forum, maar misschien heb ik het ff gemist maar ik ben de wisselwerking tussen joyce en krista niet echt tegen gekomen of het is me niet opgevallen, ik moet zeggen dat ik vaak blij ben met hun reacties enne...moeten we ons nu echt druk maken om hoe oud iemand is...ook al is joyce wel 22 en werkt ze al 7 jaar op kdv..dat is toch heel goed mogelijk....of is het voor een aantal moeders moeilijk omdat joyce een jonge moeder is??
ik zie echt het probleem niet zo...

joyce en krista...tot nu toe bedankt voor jullie reacties en blijf die ook geven...sommigen willen wel leren van elkaar...

gr.
saskia
 
ach laten we ons bezig houden met onze kinderen, met wat we beter wel of niet kunnen doen,dat vindt ik veeel belangrijker dan dit geklets,laten we er met zijn allen gewoon niet ""meer"" op reageren dat is de lol er zo vanaf,toch!!!!
dus dames laat ze maar lullen,wij hebben waarschijnlijk iets wat zij niet heeft((waarschijnlijk schatten van kinderen)).

groeten miranda
 
Terug
Bovenaan