chineese kalender

A

Anoniem

Guest
even een vraagje,bij wie klopte de chinse kalender?
ben erg benieuwd

ik had er nooit van gehoord maar ik zag het in een boek staan

groetjes bianca

nou van mijn eerste weet ik de exacte bevruchtingstijd niet.....dus die zou nog kunnen kloppen en van nu weet ik het nog niet.
Als het een meisje is, dan klopt de kalender, maar als het een jochie blijkt te zijn......maar dat weten wij pas in dec. dus dan kan ik pas zeggen of die klopt deze keer.

gr mama van MD

hi

ik hoor eigenlijk niet meer hier op dit forum maar lees regelmatig nog mee.
bij ons klopte de chinese kalender wel, we zouden een jongen krijgen ( we hadden trouwens over het hele jaar genomen maar 3 keer de kans op een meisje volgens de kalender) en 1 juli ben ik bevallen van idd een zoon, djaimy.

groetjes angela

hai, bij ons gaat het kloppen, maar eigenlijk geloof ik er niet zo in. wel grappig is het groetje Lia

Bij mijn zoontje klopte het, maar volgens de echo ben ik nu in verwachting van een dochter en dat klopt niet met de chinese kalender. Het schijnt in 80% van de gevallen te kloppen.

Groetjes Loekie

Sorry hoor maar wat is dat precies die chinese kalender( ik begrijpe dat het met jongen/meisje te maken heeft) maar huh? ken wel de chinese dierenriem heeft het daarmee ook iets te maken??

hoor het graag van jullie.

groetjes linda

hoi linda

de kalender geeft aan of je een jongen of meisje krijgt nou ja of dat het klopt weet ik niet
maar ik vindt het een erg grappig ding
dan moet je leeftijdt en conceptie maand kijken en dan staat er dus of je een jongen of meisje krijgt
hij staat ook in het prenatal boek ik weet niet of ik dat mag schrijven maar als je chineese kalender in drukt bij google krijg je hem vast ook

groetjes bianca

Hoi Bianca,

Bij mij klopte de chinese kalender bij de eerste. Ik zou een meisje krijgen. En ik ben op 3 mei 2006 inderdaad bevallen van een meisje.
Nu zal ik volgens die chinese kalender weer een meisje krijgen. Half april 2008 zullen we weten  of dit ook klopt.

Op Babybrabbel. nl staat de chinese kalender ook.

Groetjes,
Linda

Terug
Bovenaan