chineese kalender

dank jullie wel voor de uitleg. Ben meteen gaan kijken vanochtend en eerst gekeken van mijn eerste dat is een jongen en dat zij de chinese kalender ook, voor de tweede zegt ie dat het een meisje wordt, en een spiritueel persoon (duh mijn moeder dus) zei ook dat ik een meisje zal krijgen. We zullen het zien zowieso eind januari en misschien over 3 weken bij de 20 weken echo.
groetjes linda

Vlak nadat ik had ontdekt zwanger te zijn, heb ik mezelf wijsgemaakt dat het een meisje wordt. Dit n.a.v. de chinese kalender.
Iedereen in m'n omgeving zegt echter dat het een jongen wordt (hoe komen ze erbij?) en nu ik de juiste gegevens heb ingevuld op de links die op deze pagina staan aangegeven, krijg ik ook 2x te lezen dat het jongetje wordt.
Ik weet het niet meer hoor.
Niet dat het uitmaakt. Voor beiden zijn 'voordelen' en 'nadelen' te bedenken.
Zullen we het topic maar eens actualiseren als de eerste kindjes geboren zijn?
Fijne dag verder.
Dee

quote: mama van MD reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-08-2007 11:46:42'));

nou van mijn eerste weet ik de exacte bevruchtingstijd niet.....dus die zou nog kunnen kloppen en van nu weet ik het nog niet.
Als het een meisje is, dan klopt de kalender, maar als het een jochie blijkt te zijn......maar dat weten wij pas in dec. dus dan kan ik pas zeggen of die klopt deze keer.

gr mama van MD

Inderdaad we wachten het wel af, want volgens peng zou ik nu een jongen krijgen en maakte het bij de eerste niet uit wanneer die bevruchting is geweest, beide maanden zeiden een jochie en dat was ook zo.

Wordt vervolgd dus

gr mama van MD

Hoi,

Bij mij klopte het bij mijn eerste zwangerschap,  we  hebben  een dochtertje gekregen.

Nu krijgen we volgens de kalender weer een meisje. Ik ben benieuwd of het deze keer weer klopt. Maar dat weten we pas rond 8 maart volgend jaar.

Groetjes.

hoi hoi

ik heb zitten kijken bij mijn eerste 2 klopte het dus
nu pas berekent
en als het klopt krijgen nu een meisje eerst afwachten
maar het heeft me erg nieuwsgierig gemaakt

groetjes bianca

nou, bij mij klopt er niks van. De eerste keer had ik volgens de kalender een jongetje moeten krijgen, en het werd een meisje. De tweede keer had ik een meisje moeten krijgen en het werd een jongetje.

Ach ja, 50% kans dat het klopt natuurlijk...

Gr. Ellen

Hoi hoi

Bij mij klopte de chinese anticonceptietabel en die van Peng niet!
Mijn eerste had een jongen moeten zijn, maar het is echt een meisje!
Die andere link ( die van Miriam) kende ik nog niet, meteen gekeken en die vertelde mij dat mijn 1e een meisje is, dus dat klopte!!!!
Nu zou ik zwanger zijn van een jongen, ik weet het over 2 dagen dus ben erg benieuwd of het weer klopt!

Liefs

Terug
Bovenaan