chineese kalender

Hoi hoi,

Ook bij mij klopte het, ik zou een meisje krijgen. Ik ben inderdaad in januari 2005 bevallen van een meisje!
Ik ben nu 7 wk en 2 dgn zwanger en nu geeft hij weer een meisje aan. Ben benieuwd!

Bij mijn zus klopte het trouwens bij allebei haar kinderen.

Ik weet niet of het toeval is, maar zo te zien klopt het toch bij veel mensen wel, grappig!

groetjes Sanneke

bij onze oudste klopte het, de jongste is een twijfelgeval of de kalender wel of niet gelijk had aangezien hij op de grens van de maand verwekt is... of dat dan net in de vorige of volgende maand uitviel?!?! en tsja ene maand zei jongen de andere meisje, dus laten we zeggen dat die goed zat haha.

Heb het ook nog even gekeken voor mij en mijn broers... maar dan had ik een zus moeten hebben (en die heb ik dus niet!)

hoi,bij mij klopte de chinese kalender v prenatal niet,maar de geslachtsvoorspeller v peng wel.
deze voorspeller heb ik bij meerdere mensen geprobeerd en bij meerdere klopte die!
je kunt hem vinden op babystartpagina en dan ergens aan de linkerkant""chinese geslachtsvoorspeller"peng"",kijk maar je zult zien dat ie t vaak goed heeft.groetjes jb.

Volgens de 2 echo's waarop het te zien was, zou het bij mij kloppen maar echte zekerheid hebben we pas in december!

Bij mijn eerste twee kids klopte de kalender wel, maar volgens de verloskundige wordt deze laatste toch echt een ander geslacht dan de kalender voorspelt.

We zullen zien in november......

Hallo

hier een link om het nog makelijker maken

www.peng.nl/nederlands/geslachtsvoorspeller.shtml
Bij ons klopt het wel ook bijn onze eerste en ook bij onze 2de

Grotejes boontje

Hoi,

Bij ons klopt de kalender niet, hij geeft aan dat we een meisje zouden krijgen maar we krijgen weer een jongen erbij.

groetjes mamavanHuub

Die van Peng zegt een meisje, maar deze http://www.thelaboroflove.com/chart/pred.html
zegt een jongetje.
Die van de link hierboven is wel iets meer precies, klopte bij onze dochter ook.(die van Peng trouwens ook)
Je moet dus wel de datum van conceptie weten en jullie in Nederland  zitten in Timezone -8

Dus bij  mij kan het nog alle kanten op, we zullen het over een weekje of 4 weten  haha.
Naast onze winkel zit  trouwens een Chinese Takeaway en die  Chinese mensen zeggen dat we een jongen krijgen, ben benieuwd.  

Miriam (36+2)

Terug
Bovenaan