chinese horoscoop

ik snap niet dat ze zulke onzin hietop zetten,heb er al 3 gesproken waar het niet uitkwam,en meer van die bakerpraatje,die echt helemaal nergens op slaan, wat vinden jullie nu hiervan,vinci

hahaha nou moet ik toch wel even lachen, aangezien jij degene was die met een topic kwam wat ook bakerpraatjes waren.

bij mij klopt de chinese hooroscoop tot 2 keer toe wel, maar (zoals alle bakerpraatjes) blijft het 50% kans dat het goed is, en 50% dat het fout is.

Ben het met Do eens dat het wel bizar is dit van jóu te lezen! En een beetje gissen en fantaseren is van alle tijden, dat kun je wel zien die horoscoop is al héél oud! Dus logisch dat ze de site een beetje opleuken met dit soort dingen.
Gewoon voor mensen die hier verder geen garanties aan willen ontlokken.
Spijt me wel, ik wil niet de hele discussie over voorkeur opnieuw aanslingeren, maar ik krijg erg de indruk dat je wel érg bezig bent met het geslacht. Want waar ben je nu geïriteerd over? Over het feit dat dit ook weer geen garantie bied? Of over het feit dat jongegezinnen dit hier plaatst?
Het heeft blijkbaar wel je nieuwschierigheid gewekt anders heb je er niet al drie mensen over aan hoeven spreken of het klopt of niet. Even voor jou info: ik heb er 8 in de omgeving waarbij hij wel klopte incl. mezelf dus tja nu weet je nog niets....
Meid laat het los tot de 20wk echo en kijk dan wat het is, en zie of hij klopt.
Sorry voor mijn misschien wat felle reactie maar ik begrijp niet dat je je hier zo druk over kan maken!

hoi,ben het hemaal met beide dames hierboven eens..zag de titel en dacht..nee he heb je haar ook weer met t geslachtverhaal..
bedenk je goed';wees blij dat je uberhaubt zwanger raakt/blijft/en een gezond kind mag krijgen!!!
je vindt het toch wel erg belangrijk..anders kijk je niet naar zoiets! sorry voor mijn reaktie maar moet t echt even zeggen!

ik zeg alleen maar dat k t onzin vind,dat ze zoiets op deze site zetten,hoe kunnen ze nou ergens in china voorspellen wat het geslacht van mijn kindje gaat worden,en bedoel niet dat van dat jongentjeszaad sneller zou zwemmen,(heb verder gezocht en daar zit echt een kern van waarheid in)maar bedoel die van berekening van ene Helene,en die andere test die je ook op deze site kunt vinden,vind jullie reacties wel erg heftig.

hey

ik moet zeggen ik vind de reacties ook wel erg heftig hoor!
alsof een mens op alles afgerekend moet worden omdat er een keer een topic stond wat een ander stoorde
maar goed, ik heb al 3 kindjes en ben zwanger van de 4e!
ik heb bij elk kindje gekeken naar de chinese voorspelling, hij klopte 2 keer en 1 keer niet!
ik geloof er ook absoluut niet in! dit keer heb ik ook gekeken naar 2 verschillende en ook daarbij kwamen 2 verschillende geslachten uit! moest er wel om lachen want tja 1 van 2 klopt! haha
ik zie het wel, het is mij om het even!!! heb 3 van hetzelfde geslacht en een 4e daarvan lijkt me geweldig! en dit keer een ander geslacht is natuurlijk ook super!! gezondheid boven alles!!!!

liefs

Ik snap de hele ophef überhaupt niet!
Er staat zoveel op de site en in boeken en tijdschriften waar ik het nut niet van inzie, om over de tv maar helemaal niet te spreken!
Maar om dan een topic erover te openen dat het nérgens op slaat vind ik zwaar overdreven en ja dan kun je reacties verwachten! De meesten zien het gewoon zoals het bedoeld is; als entertainment!
Ik ben er helemaal niet op uit om iemand continu af te rekenen op een eerdere topic. Maar de combinatie van beide topics wekte mijn irritatie, en schijnbaar niet alleen die van mij.....

ik snap heus wel dat het mensen irriteerd! maar reageer dan gewoon niet! ik zie ook zo vaak iets waarvan ik denk waar heb je het over, maar ik reageer dan gewoon niet! ik zie dit alles als een blije gebeurtenis en dat hou ik lekker zo!
ieder zijn mening hoor!!!
maar goed hier mag je nu eenmaal bespreken wat je wilt he!
in ieder geval fabeltjes zijn er genoeg!!!
en ik moet zeggen dat ik dolblij ben dat we nog niet zelf kunnen bepalen wat het geslacht van ons kindje word! ;-)

Terug
Bovenaan