chinese horoscoop

waarom deze topic, waarom deze reacties? het is soms gewoon leuk om lekker kneuterig en vage bakerpraatjes te lezen. leven is al serieus genoeg. begin liever een topic waarom er soaps en belshows zijn op tv ipv goede tv. hoeveel leuke programma's verpest worden door er een belshow van te maken of hele domme presentatoren, maar aan de andere kant, dom is soms gewoon lekker en leuk. even nergens aan denken en gewoon kijken. ieder heeft zijn eigen keus, vind je het niks, kijk het dan niet maar ga niet zeuren, een ander geniet er wel van

Weet je, als jullie dit topic zo belachelijk vinden, dan reageer je toch gewoon niet!!!! Laat iedereen toch in hun waarde, wat ze ook vinden of zeggen!! Geniet gewoon van je wonders in je buik en laat iedereen dromen of wensen!

hey mamasas,iets wat me toch niet lekker zit,jij zegt dat ik er 3 mensen over aangesproken heb,en jij 8 inclusief jezelf dan,als jij er niet nieuwschierig naar was had je dat ook niet moeten doen,sorry voor mijn felle reactie,dan kun je ook zo n vraag terrug verwachten,

Terug
Bovenaan