chinese horoscoop

Vincy je draait het verhaal om; ik heb nooit gezegd dat ik die jaarhoroscoop onzin vind, dat was jíj nl toen je het topic opende! (lees maar even na als je wilt)
Ik heb hem bekeken en schat hem op de juiste waarde; een bakerpraatje wat gewoon grappig is als hij klopt! Die 8 mensen zitten oa in de zwangerschapsgymgroep van nr1 en ja dan gaat het wel eens over dat soort dingetjes zoals over zoveel bakerpraatjes, en als er dan een paar op rij kloppen, dan wordt het gewoon een leuk spelletje niet meer niet minder!
Jij bent hier degene die de aanval opent op Jongegezinnen, dat ze zulke onzin dingen erop zetten en dat je al 3 mensen hebt gesproken waarbij hij niet klopt! Dus ik heb alleen mijn ervaring met het ding gegeven, dat hij dus bij mij in de omgeving wel een aantal keren klopte. Vervolgens vraag je om onze mening, die heb je gekregen. Tevreden?

Groetjes Sas
PS1 Het is dat je het me op de man af vraagt, ik was er eigenlijk al klaar mee met dit verhaal...

PS2 je verwijt mij dat ik reageer als het me irriteert maar feitelijk is het openen van zo'n topic exact hetzelfde: als het je irriteert dat JG zoiets op de site zet, kijk er dan niet naar! Er zijn genoeg andere onderwerpen die wel op gegronde info gebaseerd zijn!

HAHAHAHAHA, zoveel mensen. zoveel meningen he!!! En dan ook nog eens zwangere vrouwen met hormonen. Waar je je druk om kan maken...

Bij mij hadden de chinezen het trouwens mis, evenals ikzelf XD!!! Zou een jongen moeten zijn.
Maar... het wordt een meisje.

Vincy, ik hoop echt voor je dat je een gezond meisje krijgt, want dat gum ik je hoor!!!
Hoeveel weken ben je nu en wanneer heb je de 20 weken echo??
Wil je het dan al weten? En laat je het ons dan ook weten?

Liefs Sonja

...stiekem kijkt iedereen wel ff naar bakerpraatjes en het is dan aan jezelf of je erin gelooft. Ik ben van mening dat er maar één iemand je kindje al kent voordat het uberhaupt in je buik zit, maar dat is een geloofsovertuiging, kortom ieder zijn ding, succes dames

Terug
Bovenaan