Cinababy

Hey dames,

Even een vraagje over cinababy..... die druppels voor baby's met darmkrampjes.
Lukas heeft nog veel last van kramp (ondanks de overstap naar nutrilon Omneo) hij is dan echt ontroostbaar. Het enige dat helpt is cinababy. Hij is dan meteen stil. Nou moeten we dit gemiddeld wel zo'n 10x per dag geven. Het is dan wel homeopatisch, maar er zit wel alcohol in..... :eek:s Er staat in de beschrijving dat je het niet meer als 6x per dag moet geven, maar dat er niks gebeurd als je het vaker geeft..... Toch vraag ik me af of het echt geen kwaad kan.... Iedere dag minstens 10x 3 druppels is toch niet niks.....
Iemand die hier verstand van heeft?

X

Hoi,
Het is misschien niet erg als je het een keer vaker geeft, maar het is natuurlijk anders als je het dagelijks teveel geeft, hetzelfde met bijv paracetamol, een keer 1 extra of een paar dagen op max dosis is geen probleem, maar voor een lange tijd is niet goed!
Ik zou eerlijk gezegd even contact opnemen met de ha en dit bespreken, misschien kan er eens verder gekeken worden als hij zoveel last heeft van darmkrampen!
Succes ermee

Gr MJ

Hoi,
Het is misschien niet erg als je het een keer vaker geeft, maar het is natuurlijk anders als je het dagelijks teveel geeft, hetzelfde met bijv paracetamol, een keer 1 extra of een paar dagen op max dosis is geen probleem, maar voor een lange tijd is niet goed!
Ik zou eerlijk gezegd even contact opnemen met de ha en dit bespreken, misschien kan er eens verder gekeken worden als hij zoveel last heeft van darmkrampen!
Succes ermee

Gr MJ

Hee hoi,

Bij ons mannetje waren wij er echt verslaafd aan ;) Nee, da's overdreven, maar voor de slaapjes kreeg meneer het, tot we de waarschuwing van het cb kregen voor de alcohol. Het kan geen kwaad, maar alles met te is niet goed he? We hebben het toen afgebouwd en daarna ging het goed. In het begin was het ons wondermiddel, dus ik snap je helemaal!

Liefs Lientje

Hee hoi,

Bij ons mannetje waren wij er echt verslaafd aan ;) Nee, da's overdreven, maar voor de slaapjes kreeg meneer het, tot we de waarschuwing van het cb kregen voor de alcohol. Het kan geen kwaad, maar alles met te is niet goed he? We hebben het toen afgebouwd en daarna ging het goed. In het begin was het ons wondermiddel, dus ik snap je helemaal!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan