Cinababy

ook ik zou gewoon doen wat je zelf vertrouwd,djayden had het gelukkig niet zo veel maar caithlyn gebruikte ook best veel hoor ze vond het zelfs enorm lekker yhaha
sterkte

tegenwoordig is er ook wat nieuws grr ben de naam kwijt met een pupetje....

ook ik zou gewoon doen wat je zelf vertrouwd,djayden had het gelukkig niet zo veel maar caithlyn gebruikte ook best veel hoor ze vond het zelfs enorm lekker yhaha
sterkte

tegenwoordig is er ook wat nieuws grr ben de naam kwijt met een pupetje....

Infacol hebben we ook een tijdje gehad, maar om de 1 of andere reden spuugde hij daar weer meer van..... :eek:s.... zucht....
Heb net toch maar even de ha gebeld en gevraagd wat ze er daar van vinden. Ze zei me dat ze hem toch graag even wil zien. Heb nu voor morgen middag een afspraak.... ben benieuwd.
Bedankt voor alle reacties in ieder geval.

X

Hee trudi,

Misschien ander merk voeding? Myrthe had reflux en had allerlei voeding geprobeerd. Op gegeven moment kwam ik uit door tip hier op forum op Bonbébé, huismerk van Jumbo, Plus etc. En dit werkte wel.
Misschien tip voor jullie? Dat een ander merk voeding tegen krampen wel werkt? (en wie weet ook goedkoper, is leuke bijkomstigheid)

Laat je weten wat ha zei?

XX

Annemiek, nu 10 weken, had ook veel last van krampen, Omneo hielp niet, Infacol hielp niet, Cinababy wel. Zij krijgt het voor elke voeding omdat ze tijdens de fles heel hard aan het krijsen was, maximaal 8 keer per dag. Nu nog maar 5 tot 6 keer omdat ze minder vaak een fles hoeft. De drogist zei dat Infacol beter werkt dan Cinababy, bij ons dus niet. Je zou ook nog kunnen kijken of het met twee drupjes ook lukt, dan krijgt hij minder binnen dan nu.

Terug
Bovenaan