CLEAR BLUE TESTERS!!!! HELP ME!!

Hallootjes,

Ik zit hier heel onzeker te wezen. Ik ben met mijn man in de 4e ronde voor ons2e kindje. Nu heb ik vorige maand de digitale clear blue test gekocht (met 3 vullingen). Toen ik de vorige maand de test deed was deze 'niet zwanger' bij het verwijderen van de vulling zag ik een duidelijk streepje staan. Ik dacht toen nog, nou das ook mooi zeg, koop je een duurdere test werkt die toch gewoon met streepjes.
Vanmorgen heb ik weer een test gedaan. Ook 'niet zwanger' (moet morgen ongesteld worden) Ik had eigenlijk zoiets van ach naja dan de volgende maand beter. Maar toen ik de vulling eruit haalde schrok ik wel een beetje want naast de streep die er de vorige maand ook stond was een licht ander streepje zichtbaar. Dus ik twijfel!!
Nu vroeg ik me af, jullie zijn intussen zwanger... wie heeft ook deze test gedaan en waren er idd 2 streepjes zichtbaar bij een positieve test?

Hopelijk kan iemand mij helpen!

Groetjes kerstwondertje

hoi hoi

ik wil je geen valse hoop geven of iets maar dit is mijn story:

ik deed ook de testen van clear blue nadat ik een da test had gedaan die heeeeeeeeeeeeeeel licht positief was.....

ook gaf hij mij een negatieve tekst aan niet zwanger::::

en ja hoor ik haalde ook de koker eraf en daar stonden duidelijk 2 streepjes maar ja ze zeggen dat telt niet mee ik werd er gek van

2weken later weer een test van deze en ja hoor zwanger

nu bleek het bij mij zo dat ik later zwanger was geraakt als normaal met een eisprong

dus ik hoop dat jou dit ook gebeurd is

succes

liefs mama van caihtlyn 03.03.2008

en

21wkn 2dgn zwanger van nummer 2

Hallo,

Ik wil je niet ontmoedigen maar bij de digitale testen moet je uitgaan van de uitslag in je scherm en niet op streep geen streep 2 strepen. Volgens mij staat dat ook in de gebruiksaanwijzing.

En het kan zijn dat je negatief test en toch zwanger bent maar wellicht heb je dan op moment van testen niet genoeg HCG hormoon in je lijf gehad.

Ik test altijd met clear bleu om van het gezeur wel streep geen streep af te zijn en ik ben nu zwanger bijna 7 weken.

Liefs moi28

Als je de gebruiksaanwijzing had gelezen, had je deze vraag niet hoeven te stellen!
Die streepjes zijn controlestreepjes, je moet alleen uitgaan wat er in het digitale venster staat.
Succes!

hoi hoi,

Ik heb afgelopen zaterdag (  1 dag overtijd)  ook getest met de digitale , niet zwanger...
Maandag getest met gewone van zelfde merk en wel zwanger!!
blijkbaar te weinig hcg hormoon, de digitale moet er veel voor hebben om positief te testen....

dit is mijn ervaring ik hoop dat je nog positief mag testen
succes

Ik denk eerder dat het er aan heeft gelegen dat je een paar dagen later hebt getest. Je hoeveelheid hormoon is in de tussentijd waarschijnlijk toegenomen en daarmee over de waarneembare grens gegaan.

Zelf heb ik twee keer met een digitale test van clear blue getest. De eerste keer (zondags) was het negatief, de tweede keer (de woensdag erop) positief.
Als je echt aan de testen van clear blue twijfelt, dan zou ik een andere proberen. Zelf vond ik die digitale testen wel fijn. Het antwoord is duidelijk en het is inderdaad geen kwestie van hoopvol naar streepjes staren en misschien dingen zien die er helemaal niet zijn.

hallo,

je moet idd NIET naar die streepjes kijken (staan ook in de bijsluiter).
Ik heb deze test ook gedaan. Display staat zwanger en maar 1 streepje en een heel licht. Paar dagen later weer getest (blijft toch leuk om zo'n test te doen als je zwanger bent) en display staat weer zwanger en dit keer 2 duidelijke streepjes.

Die streepjes hebben dus niets te betekenen voor de uitslag. Als je toch het vermoeden hebt zwanger te zijn, wacht dan even een paar dagen en test opnieuw. Misschien heb je gewoon te weining hcg hormonen nu. Maar kijk dan alleen op de display en gooit het erna (zonder streepjes te kijken) weg.

Groetjes

quote: Teddy09 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-03-2009 22:01:46'));

Als je de gebruiksaanwijzing had gelezen, had je deze vraag niet hoeven te stellen!
Die streepjes zijn controlestreepjes, je moet alleen uitgaan wat er in het digitale venster staat.
Succes!

een beetje aardiger mag ook wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ze is onzeker en dan mag ze van mij deze vraag wel 10 keer stellen

Terug
Bovenaan