CLEAR BLUE TESTERS!!!! HELP ME!!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Waarschijnlijk ben je gewoon (net als ik) te ongeduldig geweest...

Die digitale testen met periodeaanduiding heb ik volgens mij bij de Etos zien liggen. En tja, ieder heeft nu eenmaal een voorkeur voor een bepaald merk. Zelf heb ik ook voor Clear Blue gekozen. En dat digitale vond ik wel handig (en oke, stiekem ook gewoon wel leuk). Denk dat het voornamelijk een psychologisch iets is...

quote: patricialut reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-03-2009 08:57:41'));

quote: Teddy09 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-03-2009 22:01:46'));

Als je de gebruiksaanwijzing had gelezen, had je deze vraag niet hoeven te stellen!
Die streepjes zijn controlestreepjes, je moet alleen uitgaan wat er in het digitale venster staat.
Succes!

een beetje aardiger mag ook wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ze is onzeker en dan mag ze van mij deze vraag wel 10 keer stellen

Sorry dat ik misschien niet zo aardig overkwam; dit was echt niet mijn bedoeling.
Maar ik ben deze vraag het afgelopen jaar al zoooovaak tegen gekomen op allerlei forums dat ik dacht: Leest nou niemand die bijsluiter?????
Maar ik begreep van de TO dat ze toch wel degelijk zwanger is, in elk geval van harte gefeliciteerd! En het was echt niet mijn bedoeling om kattig over te komen ofzo, sorry!

Hoi,

Het staat inderdaad op   de bijsluiter maar ik vind het toch wel heel toevallig.

Ik heb best wel een aantal testen gedaan van claerblue. Niet alleen bij deze zwangerschap maar ook toen ik van mijn eerste kindje zwanger wilde worden. Als ik negatief testte dan zag ik maar 1 streepje. Inmiddels ben   28 weken zwanger en toen ik dus  voor deze zwangerschap testte was die ook negatief met 2 streepjes, 2 dagen later  was de test positief.  

Ik wil je geen valse hoop geven  hoor.

Groetjes  

Hallo kerstwondertje!

Die digitale testen van clearblue, die niet zwanger of zwanger aangeven, vind ik persoonlijk echt ondingen!

Ik heb vanmorgen positief getest met 2 kruidvattesten en negatief met clearblue digitaal (had wel 2 streepjes op de tester)

Overigens heb ik wel positief getest met clearblue easy! Deze gaf 1-2 weken aan, dus ik ben nu ongeveer een week of 4 zwanger

De digitale heeft veel hcg nodig, als je te weinig hebt, geeft hij dus niet zwanger aan, terwijl je wel zwanger kan zijn!

Groetjes L

Terug
Bovenaan