CLEAR BLUE TESTERS!!!! HELP ME!!

Vaak is er in de 1ste 2 weken nog te kort aan HCG en kan de test negatief zijn, terwijl je wel zwanger bent.Alle testen meten het HCG-hormoon in je urine. Als je een test niet vertrouwd koop je er gewoon een van een ander merk.
Ik heb de mijne gewoon hier bij plus supermarkt gekocht en een streep is een streep. Hoe donkerder de streep des te meer HCG hromoon in je systeem.
En aangezien onze eisprong niet bij iedereen op hetzelfde moment plaats vind, kan de een al testen voordat ze overtijd is, zolas ik en de ander pas na een week overtijd te zijn.
Probeer niet te stessen en wacht een paar dagen en koop gewoon ook een anderen test, die van het kruidvat is ook goed hoor.

succes

Laatst was er op televisie ( kassa ) een test over zwangerschaptesten.
Als beste kwam de test van de Etos eruit en als tweede van de Kruidvat.
Ze zijn ook nog eens goedkoop.
Ik heb ze allebei al eens gebruikt, en binnen enkele seconden wist ik al dat ik zwanger was.
Een duurdere zwangerschaptest wil niet zeggen dat, dat ook een goede test is.

Als ik jou was zou ik eens een test van de Etos of Kruidvat proberen.
Het kan nooit kwaad, en je hebt dan duidelijkheid.

Nou dat in de bijsluiter staat dat je niet op de streepjes moet letten heb ik ook gelezen, maar na mijn berichtje ben ik nog eens op internet gaan zoeken. Op een ander forum was een vrouw die de patronen op had van clear blue en ze heeft toen eens de thuistest van etos geprobeerd (ze zien er namelijk het zelfde uit) en wat denk je.... het werkte, en de uitslag was zwanger. Dus naar mijn mening (leest dat ding toch echt gewoon de streepjes)

Vanmorgen (ik had nog 1 patroon over) de test maar opnieuw gedaan. en
'zwanger' stond er nu in het scherm, Natuurlijk benieuwd naar de streepjes heb ik even gekeken of er nu wel 2 duidelijke streepjes stonden en ja hoor. het streepje dat gisteren maar heel licht was, was nu duidelijk te zien. Dus ik blijf erbij dat de digitale test gewoon detecteerd of er streepjes staan. Maar anyway...

IK BEN ZWANGER!!!!!!!! vandaag al 4 hele weken haha.

Groetjes kerstwondertje

Hey,

Van harte gefeliciteerd!!!.
Zei ik toch al, die testen meten allemaal hetzelfde.
Ik denk altijd maar zo. hoe ingewikkelijker de test of machine etc, hoe meer er mis kan gaan.
Lekker genieten meid

Evelien mv Dylan en 30 wkn zwanger

Gefeliciteerd! En nu er lekker van genieten! En een eventuele volgende zwangerschap dan toch maar gewoon testen. Dat scheelt een hoop geld ten opzichte van die digitale dingen!

Groetjes, Marisa

Gefeliciteerd!!

Na dit verhaal ga ik heel erg twijfelen...
Vorige maand heb ik de beruchte ClearBlue test gekocht en er stond 'niet zwanger', maar idd wel 2 streepjes (1 heel licht). Ik moest toen ook denken aan de huismerktest van de drogist, want daar leek het op..
Ik ben toen wel ongesteld geworden.. Vorige week moest ik weer ongesteld worden (ongeveer.. want ben nog zo kort gestopt met de pil dat mijn cyclus nog onregelmatig is..). De eerste test die ik deed met die van Clear Blue deed het niet.. Ik had iets niet goed gedaan. Dus toen de laatste test uit de verpakking gepakt en er stond dit keer duidelijk  'zwanger'. (eerst dacht ik nog dat het woordje 'niet' van het display was verdwenen omdat ik hem had laten vallen van te voren, haha).
Dus toen nog even naar de apotheek om een goedkopere te pakken en ook daar stond een hele dikke vette streep.
Duidelijk zwanger dus.. Maar nu ik dit gelezen heb, twijfel ik wel aan hoe lang.. omdat er de vorige keer wél 2 streepjes stonden...
14 april heb ik een termijn echo.. tot die tijd nog even afwachten dus..

Weten jullie trouwens waar je die clearblue test van de reclame kunt kopen? Die waar ook op staat hoever je bent? Ik heb hem hier nog nergens in de drogist/apotheek gevonden.. is die test wel betrouwbaar?

meestal duurt het wel een maand tot 6 weken voordat een nieuw product in de winkel komt.
Maar waarom zoveel geld uitgeven als de huismerken net zo betrouwbaar zijn?

Terug
Bovenaan