clomid nieuw - welke cyclus dag aanslaan?

<p> Hoi Allemaal,</p><p>Sinds deze maand gebruik ik clomid. Op dag 9 heb ik een echo gehad en de eicel/blaas was vandaag 4 mm. de gyn zei dat deze minimaal 8 mm moet zijn. heeft er iemand ervaring/kennis of dit nog kan gebeuren in 4/5 dagen of dat het waarschijnlijk niet is aangeslagen?</p><p>verder ben ik eigenlijk ook benieuwd naar jullie ervaring met Clomid en vooral ook de bijwerkingen?</p><p>Ik hoor jullie graag.</p><p>Liefs, SR</p>
 
Wij zijn in september begonnen met clomid
toen was er geen eitje gegroeid. 
 
In oktober zag zij ook geen eitje, maar als we wilde konden we na het weekend nogmaals even komen. Toen bleek er een eitje ineens 21 mm te zijn. Deze is toen ook bevrucht en inmiddels 34 weken zwanger morgen. 
 
Dus er is kans dat het toch nog een goed eitje wordt. Succes! ?
 
Hoihoi!
Wat fijn zo een bericht. Maakte me al een beetje zorgen. Ondanks dat de gyn vanmorgen bij de echo alleen een eitje van 3.9 zag had ik vanmorgen wel een positieve ovaluatietest, erg verwarrend allemaal. Ik wacht vrijdag de 2de echo gewoon even rustig aan. 
Ik hoop dat je een goeie zwangerschap heb gehad en nog mag hebben en dat je ontzettend veel van je kleine wondertje kan genieten!
Groetjes
Samms
 
Ik gebruik ook clomid.
Ik ben begonnen met 1 tabletje per dag. Maar dat was niet genoeg bij mij.
Toen geprobeerd met 2 tabletjes per dag. Dat was gelukkig wel genoeg.
En nu ben ik inmiddels 6 weken zwanger.
 
Hi Miriam,
Gefeliciteerd met je zwangerschap, probeer er van te genieten!
Mag ik vragen op welke dagen je een echo heb gehad en welke dag je sprong ong. Was
Ik maak me een klein beetje zorgen omdat ik nu op cd 9 zit en mn ei pas 3.9 is. 
 
Groetjes
Samms
 
Heyhey!
Ik ben deze maand voor het eerst begonnen met clomid 50mg. Super spannend! 
Afgelopen maandag was dag 12 van mijn cyclus, toen heb ik een echo gehad. Mijn eitje was toen al 17,5mm.
Morgen moet ik weer een echo laten maken om te kijken of hij al gesprongen is.
Van de clomid had ik eigenlijk geen bijwerkingen, voelde me juist beter dan normaal!
Fijn om deze succes verhalen te lezen
Liefs,
 
 
Hey ik heb de vorige cyclus voor het eerst clomid gebruikt. Mijn ervaring is practisch hetzelfde als Denn. Ik had dan wel 2 eitjes op dag 10. Waarvan 1 van 17 en de andere 13mm. Verder voelde ik me door de clomid ook juist beter. Helaas geen zwangerschap deze ronde maar op naar de volgende. 
Trouwens op dag 13 ongeveer had ik weer een echo. De grote ei was bijna 19mm en de kleine al 17mm. Dus het kan ook maar zijn dat ze later veel sneller groeien. Hoop dat het bij jou ook zo is!
 
Hee samms,
Ik heb geen echoos gehad.  Ik moest alleen op de 21ste dag bloed laten prikken en toen keken ze naar mn progesteron waarde.
Volgens t lijstje van de gynaecoloog moesten we op dag 10, 12, 14, 16 verplicht klussen.
De laatste keer heb ik er ook ovulatietesten bij gebruikt. En toen kwam ik erachter dat op dag 17 mijn piek was. En dus ook meteen raak..
 
Terug
Bovenaan