clomid nieuw - welke cyclus dag aanslaan?

Hi Dennn,
Als het goed is vanmorgen mn sprong gehad. Vrijdag bloedprikken en maandag de uitslag.  Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!
 
Liefs
 
Hoi meiden,
hoe gaat het met jullie?
ik heb donderdag een test gedaan omdat ik 1 dag overtijd was. En ja hoor daar was het streepje! Helemaal blij! Smiddags verloor ik alleen wat rood bloedverlies. Dit maakte mij erg onzeker. Gisteren nog een test gedaan en de streep was nog duidelijker te zien. Heel afentoe heb ik nog een beetje roze afscheiding.dat laat ik nu achter mij en ga ik er 100% van genieten.
ik hoop zo voor jullie dat jullie snel een positieve test in handen hebben.
liefs, dennn
 
Gefeliciteerd Dennn! Wat fijn joh, geniet van je zwangerschap!
Ikzelf start volgende cyclus voor het eerst met Clomid (100 mg), ben erg benieuwd! Icm iui ook.
 
Wat super leuk !!! Gefeliciteeerrddddd!!!!!!! 
Ik moet as dinsdag weer voor echo, dat is dag 12 dan. Slik nu de 25 mg clomid omdat de vorige keer er 3 follikels zaten van 2,5cm 
ben erg benieuwd! 
 
Hier 4 follikels, 1 van 10 en 3 van 12/13. Ik zat op 100mg Clomid deze maand. Maandag 2e echo! Vet spannend.
Rosaelisa  heb jij de eerste echo pas op dag 12 dan?
 

Oee spannend mandareintje! 
Ja ik had een echo voordat ik begon( dit was doordat ik te veel ei folikkels had met 50mg clomid). Hierdoor wilde ze eerst kijken of alles zeg maar weg was. 
En nu inderdaad op dag 12 voor het eerst. 
Vorige poging( eerste poging ook) had ik het pas op dag 14. 
Jij veel vaker dus? 
 
Rosaliesa, ja bij mij was de eerste op dag 8, omdat ik soms een vroege eisprong heb en ze hem niet wilden missen! Dag 10 beginnen is hier de standaard. Morgenvroeg de tweede echo! 
 
Terug
Bovenaan