clomid nieuw - welke cyclus dag aanslaan?

Hoi Dennn,
Ik zit nu op dag 12. Heb ook echt geen idee rond welke dag je uit komt met Clomid. Hiervoor geen cyclus dus ook geen verglijk.
Ik laat het maandag weten! 
Laat jij het weten als de bloeduitslagen volgende week binnen zijn?
 
Liefs,
Samms
 
Hoi Samms,
Oké lopen we bijna gelijk hihi.
Had je hiervoor helemaal geen cyclus? Ik had een cyclus van 90 dagen, het duurt dan allemaal zo lang! ? 
Vind het wel spannend nu hoelang je cyclus word met clomid. Had ook echt geen idee wat ik kon verwachten.
Hoe is het vandaag gegaan?
Tuurlijk laat ik het weten. Vrijdag heb ik een telefonisch consult met de arts. Ben benieuwd!
 
Hoi Denn, 
Ik las ook even mee omdat ik ook sindskort ben gestart met clomid, werkt het voor jou? Ik zag dat jij ook een cycles had van 90 dagen, ik dus ook, waardoor het een beetje onmogelijk was aangezien als ik ongesteld was, niet eens een eisprong had. 
welk aantal mg slik jij? 
Groetjes 
 
Hi Dennns,
Hiervoor had ik inderdaad helemaal geen cyclus. Gisteren was er een eitje zichtbaar van 8mm, morgen weer terug dan moet hij minimaal 10 zijn. 
Ben benieuwd vrijdag naar de uitslag!
 
Liefs,
Samms
 
Hoi Rosaelise,
wat vervelend dat je ook zo een lange cyclus had! Ik vond dat zelf heel frustrerend omdat je nooit wist wanneer je eisprong had. Maar heb jij helemaal geen eisprong?
hoelang slik jij nu de clomid? En hoeveel Mg?
ik ben op 27 april begonnen met de clomid 50mg en daar reageer ik meteen goed op. Dit had ik zelf nooit verwacht. Morgen bloed laten prikken en dan vrijdag daarvan de uitslag. nu duimen dat ik natuurlijk niet ongesteld word maar ik ga niet teveel hopen ?
wat vervelend Samms dat je hiervoor geen cyclus had, dat maakt het wel heel lastig. Maar wat goed dat je in iedergeval een eitje hebt van 8mm dan groeit er toch iets. Ik hoop zo voor je dat hij morgen 10mm is want dan weet je in iedergeval dat de medicijnen werken. Ik ga voor je duimen! Zodra ik de uitslag heb laat ik het meteen weten.
liefs Dennns 
 
[quote quote=10201597]Hoi Rosaelisa, wat vervelend dat je ook zo een lange cyclus had! Ik vond dat zelf heel frustrerend omdat je nooit wist wanneer je eisprong had. Maar heb jij helemaal geen eisprong? hoelang slik jij nu de clomid? En hoeveel Mg? ik ben op 27 april begonnen met de clomid 50mg en daar reageer ik meteen goed op. Dit had ik zelf nooit verwacht. Morgen bloed laten prikken en dan vrijdag daarvan de uitslag. nu duimen dat ik natuurlijk niet ongesteld word maar ik ga niet teveel hopen wat vervelend Samms dat je hiervoor geen cyclus had, dat maakt het wel heel lastig. Maar wat goed dat je in iedergeval een eitje hebt van 8mm dan groeit er toch iets. Ik hoop zo voor je dat hij morgen 10mm is want dan weet je in iedergeval dat de medicijnen werken. Ik ga voor je duimen! Zodra ik de uitslag heb laat ik het meteen weten. liefs Dennn[/quote]
 
 
Goedenmiddag, 
Ik ben nu bezig met clomid 150mg, maandag na de gyn geweest mijn eitje zat op 8 mm.. Vrijdag moet ik weer en ga ik horen/zien of die gegroeid is. Ik zit nu in cd 12.. Dus ik ben heel benieuwd... 
 
Spannend gebruiker10098616. 
Hoe ver was je eitje vandaag? Hopelijk is hij verder gegroeid.
En de andere meiden hoe gaat het bij jullie?
Ik heb vandaag de uitslag gehad van mijn bloedonderzoek en deze was goed. Er was duidelijk te zien dat ik een eisprong had. Nu 3 maanden thuis proberen  en dan daarna verder kijken. Ik verwacht mijn nod rond 22 mei.
Liefs,
 
Terug
Bovenaan