Clomid

Ik zit nu op dag 26

Vorige cyclus was 34 dagen....

Hoe is je operatie verlopen ?

Is er nog iets uitgekomen?



Ff een ander vraagje, hoe gebruikbaar jij dit forum? Ik via internet op mn telefoon maar werkt niet heel erg snel...

 
Via de tel is idd erg traag. Schrijf hier daarom ook niet veel. Maar vooral op een ander forum.

Spannend voor jou dus weer!

Alles zag er goed uit wat vergrootte eierstokken maar hoort bij pcos. Er zijn zo'n 10 gaatjes per kant geprikt. Nu wachten op de controle afspraak.
 
Hoi dames,

Ik ben al een tijdje wat forums aan het lezen en doe nou toch maar eens mijn verhaal.

Ik ben in juni 2015 gestopt met de pil en heb een maand geleden de diagnose PCOS gekregen. Heb 10 dagen duphaston geslikt en gisteren begonnen met het slikken van clomid. Heb nog niet echt last van bijwerkingen gelukkig.

Kwam de diagnose bij jullie ook zo hard binnen? Wij hadden het eigenlijk wel verwacht, maar toch het idee dat je lichaam je in de steek laat...........

Ook lijkt iedereen in mijn omgeving van lucht nog zwanger te worden. Oneerlijk soms...

Ik hoop dat de clomid zijn werk doet. Vrijdag weer heen voor een echo. Zit dan op dag 10 van m'n cyclus!

 
Hey yvonne,

Hoe is deze ronde verlopen als goed is heb je je nod gehad?

@ mies; hier wist ik ook al dat ik pcos had voordat de arts het zei haha! Zag die eitjes op de echo en riep het meteen. Had mezelf al ingelezen. Hoop voor je dat de clomid je helpt zwanger te worden!
 
Bij mij deze ronde helaas niet gelukt.

Had nu een cyclus van 30 dagen ipv 34 dagen.

Nu weer op dag 9 van de volgende ronde.

Hoe is het met jou?

Mies heel veel succes, had weinig last van bijwerkingen behalve best wel heftige hoofdpijn.
 
Ah balen Yvonne! Maar wel fijn dat je cyclus weer wat korter was!

Met mij gaat het goed! Volgende week weer naar het zkh voor controle na de operatie. Ben benieuwd.

Ben nu met ovulatietesten bezig had begin vd week een vrij donker lijntje wat nu weer steeds lichter word. Ben benieuwd of ik een eisprong gehad zal hebben. Door de pcos kun je helaas ook verhoogde lh concentraties in je urine hebben kwam ik achter.
 
Terug
Bovenaan