Clomid

Hoi M.

Bedankt voor je reactie, wat spannend zeg! Ik ga voor je duimen dat het eitje goed doorgroeit!

Er is in het ziekenhuis onderbezetting en daardoor hebben ze een wachtlijst. Fijn om te horen dat de bijwerkingen bij je meevallen.

Heel veel succes!!

Groetjes,

Eline

 
Yvonne lief dat je nog aan me hebt gedacht!

Het eitje wat iets was gegroeid vorige week was nu weer verdwenen helaas! Ik ga nu nog 4 dagen doorspuiten in de hoop dat er alsnog een reactie komt. Ook heb ik de operatie maar laten inplannen, dus die komt er eind volgende maand aan. Krijg ook meteen een HSG gelukkig hoef ik die niet later nog een x te laten doen als het nodig is.
 
Hoe gaat het nu gebruiker89?

Ik zit nu op dag 22..... de laatste keer was mijn cyclus 33 dagen.

Wanneer krijg je een HSG?
En wanneer weet je of je eitje nu wel is gegroeid?
Wat voor operatie ga je krijgen?
 
Dat ene eitje was weer terug na 10mm. Maar ben nu gestopt met spuiten. Omdat die steeds groter en kleiner word en ik al zolang aan het spuiten was.

Ik krijg over 5 weken een leo operatie. Worden kleine gaatjes in de eierstokken gebrand zodat er eitjes weg gaan en de hormoonhuishouding veranderd. Onder narcose word meteen een hsg gedaan.

Alweer dag 22 bij jou! Heb je iets van ovulatietesten gedaan om te kijken of en wanneer je eitje is gesprongen?
 
Ohw dat is spannend. Maar heel fijn dat die hsg onder narcose word gedaan! Ik ging bijna knock..

Heb geen ovulatietest gedaan, dat raadde ze mij eigenlijk af in het ziekenhuis...

Nu nog even afwachten, dit duurt zo lang he..........
 
Ben ik ook  blij mee dat ze dat meteen voor de zekerheid doen. Voel ik er iig niets van haha! Had jij de dagen erna last gehad?

Ook geen bloed prikken dit keer? Merk je aan niets of je een eisprong hebt? Spannend hoor! Wanneer verwacht je je nod?
 
Nee ik heb de dagen erna eigenlijk geen last gehad. Alleen een klein beetje bloedverlies maar dat stelde niet zoveel voor.

Ik hoefde nu idd ook geen bloed te prikken.

Voel steeds van alles en dan denk ik, zou dit een eisprong zijn. Meer een soort steek rechtsonder.

De laatste cyclus was 33 dagen dus dat zou volgende week zaterdag zijn...

 
Terug
Bovenaan