Clusteren / huiluurtje?

He lieve mede mama's,

Saartje heeft vanaf 18u ongeveer de gekke 4 uur en is niet te stoppen met huilen. BEHALVE aan de borst of bij mama in slaap op de borst. Ze heeft dan slaapjes van half uurtje en dan wil ze weer drinken. Zo niet; krijsen. Is dit nu clusteren?? In eigen bedje leggen kan echt niet tot de laatste voeding, want dan is het sowieso prijs. Is dit herkenbaar voor jullie?

Nu ik weet hoe ik Saar een beetje tevreden kan stellen rond die tijdstippen vind ik het minder erg, maar als ze heel de avond aan mijn borst ligt moet ik natuurlijk nog wel die laatste voeding erin krijgen. Hoe hiermee om te gaan?

Voor de rest is het een tevreden meid die overdag (nu ook wakker) lief in haar eigen bedje gaat slapen zonder morren. Ze begint nu ook met lachen en bestuderen van mijn gezicht! Zo leuk!!!

Ben zeer benieuwd naar tips en trics! En ook naar ervaringen tot wanneer dit clusteren / huiluurtje verhaal gaat duren ongeveer...

Liefs Suus
 
grappig, ik heb precies hetzelfde verhaal hier. ook rond dit tijdstip een onrustige baby. youri huilt veel en wil niet slapen in zijn eigen bedje. ik probeer het wel, ik leg hem weg en laat hem een half uur(max) huilen. als hij dan nog niet slaapt, pak ik hem op.
en ja hoor....binnen no time slaapt hij dan op mijn arm.
ik ga hem zo ook maar pakken...hij huilt nog steeds.
ik ben dus ook nieuwschierig naar tips....
 
hier idem........ om 18 uur fles en naar bed en dan huilen en op de arm weer stil. Gisteren ging het goed maar toen kwam ze vannacht 2 keer en dat deed ze al 2 weken niet meer. En vandaag om de 3 uur willen eten.
Nu ligt ze ook weer te huilen. was net 15 min stil. dit is nu bijna 1.5 weken zo.
Ben dus ook nieuwschierig naar de tips en trucs.......

 
Hier ook. Mijn zoont (september) heeft een huiluur tussen de voeding van 15u en 19u. Ik leg hem rond 16.15u in bed en dan is het huilen zodra hij erin ligt.. Ik laat het wel altijd liggen zodat ik kan koken, maar loop om de 5 min ongeveer naar boven om te troosten in bed. Na ons eten haal ik hem eruit en slaapt hij idd in mijn arm... Ik hoop ook dat dit snel overgaat! Ik had er ook al een topic over gemaakt bij het september clubje, misschien kun je daar tips uithalen..
 
Blijkbaar zijn we niet de enige. Hier ook meestal als wij gaan eten huilt Eline ook. Later op de avond ook nog en dat is meestal als ik ga douchen. Dan moet ze in de box, mijn man blijft neit met haar lopen en zit graag achter de computer. En ja dat wil Eline niet, want die wil dat je blijft lopen... 1x per dag slaapt ze wel goed, nadat ik ze een tijdje heb laten huilen. Ieder kind heeft denk ik wel zo'n huiluurtje. Ik weet niet of je er uberhaupt iets aan kunt doen.
 
Ik heb vernomen dat je er niks aan moet doen. Zo kunnen ze alle prikkels van de dag er uit huilen.het is natuurlijk nog hun enige manier om zich te kunnen uiten. Die van mij heeft het ook.ik neem hem wel op schoot en dicht tegen mij aan. Na een tijdje is het over kan hij weer lachen en valt hij in slaap
 
Terug
Bovenaan