Clusteren / huiluurtje?

Hoi!

Ik ben een september mama en dit is idd heel herkenbaar. Mijn dochtertje is nu precies 3 maanden en die huiluurtjes zijn al stukken minder. Ik heb haar nooit laten huilen in haar bedje, altijd eruit gehaald en dan maar op de arm slapen. Verwennen kan echt nog niet en vind het zo onnodig om haar te laten huilen. Naar bed gaan op dit tijdstip is nog steeds een beetje lastig maar gaat al veel beter. Ik leg haar s avonds vaak meerdere malen aan de borst, vervolgens valt ze in slaap aan de borst en dan leg ik haar in bed. Meestal is dit tussen 19.00 en 20.00 uur. Ik geef dan nog een voeding om 22.30 uur die ze slapend opdrinkt. Soms geef ik die voeding niet en dan zie ik wel wanneer ze komt. Ligt eraan hoeveel ze naar mijn idee daarvoor gedronken heeft. Op andere tijdstippen is het nooit een probleem om haar in bed te leggen.
 
Jemig wat mankeert Iedereen toch met hun baby laten huilen!? Een baby huilt niet voor niks!  Huil jijzelf voor niks? Schandalig om een baby aan zn lot over te laten. Is uit een eitje en een zaadje ontstaan, 9maanden veilig in een buik, plots in een grote wereld en hij moet zich maar redden. Want "het hoort erbij". Onzin, bah.
 
Ik nam mijn dochtertje altijd in de draagzak ik had hetzelfde rond dat tijdstip. Ze voelde zich dan heerlijk geborgen en ik had enigszins mijn handen vrij om even een boterhammetje te eten. Het ging vanzelf over na 1,5/2 maanden. 
 
Terug
Bovenaan