Complimentjes topic

Om de wereld een beetje mooier te maken dacht ik: we moeten elkaar maar eens wat complimentjes maken. Een complimentje kost niets, maar levert enorm veel op!
De meeste mamma's hebben ondertussen wel eens contact met elkaar gehad, elkaar gesproken en gezien, kennisgemaakt ....
Laten we eens nadenken over de goede eigenschappen van een ander. Je hoeft niet het halve  forum een compliment te geven, één is voldoende, tenzij je echt meer te vertellen hebt natuurlijk.
Ik zal beginnen:

Ik wil graag Daniëlle een complimentje geven.
We zijn twee weken geleden met z'n 6-en naar Amsterdam-ballenbak geweest. Als er iemand de rust in zich heeft ben jij het wel. Ik was er echt een beetje verbaasd van. Wat er ook gebeurde of waar we het ook over hadden, jij bekeek alles van een afstandje en ik kreeg het gevoel alsof niets je van de wijs kon brengen. Wat een sterke eigenschap!! Ik zou bijna zeggen dat ik er wat van geleerd heb. Moet het alleen nog bewijzen. haha

Nelleke

Jaaaaaa, deze topic is leuk!!

Ik wil Fonske graag een complimentje geven. Wat een persoonlijkheid, wat een lief en warm mens. 100%  mama voor haar jongens ondanks alle tegenslagen en nu zo heeeeeerlijk verliefd. En als ik het iemand gun, is het haar wel! Fonske, je bent een lieve schat!

Susan

Nelleke,wat een mooi topic.
Ik bewonder Denise(Sunyra) heel erg.
Ik vind het knap dat je zo positief blijft na alle ellende die ze heeft gehad met Yoëll,huilbaby,veel ziek,slapeloze nachten.
Natuurlijk ben je apetrots op je mooie mannetje,maar het afgelopen jaar,of eigenlijk 1,5 jaar moet af en toe best slopend voor je zijn geweest.
En dan zo positief blijven vind ik wel een comlimentje waard!
Groetjes Tanja.

Ik wil alle mama's hier een compliment geven!

zoals eerder geschreven lees ik al heel erg lang met jullie mee en reageer in amper tot nooit, maar wat zijn jullie lief met z'n allen zeg!
grappen, tranen, lachen, hulp, tips, gekkigheidjes: alles kan hier.

Erg bijzonder en daarom voor de hele groep een groot compliment van deze meelees-mama

Ik wil een complimentje geven aan Paulinebert..

Al die tijd dat ik haar hier heb gelezen heeft ze de nodige dingen voor haar kiezen gehad die enorm veel energie en geduld van haar hebben gevergt..

Ook al was ze af en toe de wanhoop nabij, tóch liet ze zich niet uit het veld slaan!

Dát vind ik een dikke duim waard!!!

Esmé mv Kay

Hiya mommas!

Ik wilde Marieke en complimentje geven. Net bevallen van prachtige Nina en toch nog tijd vinden om mij heeeel hard aan het lachen te maken met haar verhaal over de kraamhulp dame die ze met liefde van haar af had willen schijten! Hahah moet nu zelf weer lachen als ik het opschrijf.

Verder een groot compliment voor alle mommas die hier lief en leed delen met elkaar, zo'n groep compleet verschillende dames bij elkaar die met zoveel respect en medeleven en humor met elkaar om kunnen gaan is best heel bijzonder.

Ajuus, ilja

Terug
Bovenaan