Complimentjes topic

ik wil Kitty een complimentje geven, ten eerste omdat je een hele sterke vrouw bent en ook omdat je zoveeel kilo bent afgevallen en er  nu fantastisch uitziet.

Liefs sandra

Ik wil eigenlijk heel veel complimentjes geven!

Voor alle mama's die er alleen voor staan met de opvoeding!
Knap hoe jullie het allemaal doen

Kitty, dat je al zoveel afgevallen bent! Super!

Esme aan al die goeie adviezen en je weet het altijd goed te verwoorden!

Eigenlijk wil ik aan alle mama's complimenten geven!!!
En op onze kindjes!!!!

Liefs Esther

Er vallen heel wat complimenten uit te delen..
Nelleke voor het verzinnen van dit topic en haar optimisme dat ik lees in al je berichtjes!
Ilja omdat je me zo vaak aan het lachen krijgt!
Esmee voor het verzinnen van zo veel verschillende topics steeds weer!
Nanda omdat je zo'n mooie en lekkere taart voor me hebt gemaakt!
En voor alle andere mama's die ons een blik in hun leven gunnen door lief en leed te delen hier!
Bedankt

Lieve Nelleke!
Wat lief, dank je...

En dat is nou precies wat jou zo een mooi mens maakt!
Altijd een goed woord voor een ander, iedereen in zijn waarde laten!
Ik zie jou echt als een warm, trouw, zorgzaam en lief mens!
Je zal dierbaren zeker niet snel laten vallen!

Dat is mijn compliment aan jou, je bent een mooi mens!

Liefs Daan

(ja.. sta wel stevig in mijn schoentjes... deels aangeboren.. noem het karakter en deels helaas de nodige levenservaring... maar geloof me... genoeg temperament en en heeeeel veeeeel ondeugd hoor haha... maar ja, in ballorig heb je het daar niet over he... )

Jeetje Sandra en Esther....dank jullie wel hoorMaar ik vind jullie allemaal toppers,moet je kijken wat een ontzettend gaaf forum we saampjes hebben en dat maken we er toch met z'n allen van hoor!
Veel liefs Kitty en Tess

oh dit is wel een leuke topic

mijn complimenten hoe iedereeen ze steeds weer kan verzinnen haha

ik wil graag mijn zusje mamacorina22 een heeeeel groot compliment geven.
ze is jong moeder geworden en in het begin, betwijfelde ik wel of alles goed zou gaan komen. zo'n losbollig feestbeest wat ze altijd was hihi ,en als ik kijk hoe goed ze het nu allemaal voor elkaar heeft met haar 2 oogappels dan vind ik dat een heel groot compliment waard. ze is een topper en ik ben ook trots dat ze nu sinds een week weer de stap heeft genomen om te gaan werken.   geen makkelijke stap als je altijd bij je kindertjes thuis bent geweest. dus dat is ook een groot compliment waard!!!

en nee zus, dit is niet om te slijmen hoor hahahha maar meen het echt, maar we spreken het eigenlijk nooit uit ... dus deze topic is daar heel handig voor !!!!!

en natuurlijk een compliment voor alle moeders hier hoe goed die het doen met de kindjes! en hoe we met z'n allen deze zomer 2006 forum gezellig houden, en elkaar steunen bij leuke en minder leuke dingetjes ..... ook wel iets om een compliment te geven!!

liefs sandra

Terug
Bovenaan