Complimentjes topic

Nouuuuuu allereerst wil ik mijn lieve zussie ( sandra27 ) bedanken voor de complimentjes heeeeeeel erg lief van je!!!

Nu wil ik haar eingelijk ook wel een complimentje geven want ik weet dat ze het in het begin met annique heel zwaar heeft gehad en er soms helemaal doorheen zat maar toch heeft ze zich er door heen geslagen wat niet iedereen altijd even goed lukt.
En hoe zij met haar lieve kleine moppie omgaat vind ik gewoon geweldig want ze werkt bijna de hele week en als ze dan thuis is weet ze er ook altijd een feest van te maken en zou je niet zeggen dat ze de hele week hard aan het werk is geweest en dat vind ik echt knap!
En ze is ook altijd superlief voor mijn meiden en als ik het even niet meer zag zitten allemaal dan was daar mijn lieve zussie !!

Neeeee zus is niet om te slijmen hahahahaha maar ik vind dat het wel es gezegd mag worden want we zeggen het idd nooit echt vaak tegen elkaar.

Nou luv ya

En natuurlijk ook alle moeders hier complimenten met jullie mooie trotsjes!!

Groetjes corina

mijn complimentjes zijn voor alle mama`s hier.....

ben gewoon zow blij dat ik hier van me afschrijven kan...in moeilijke en makkelijke periodes....dat iedereen met oplossingen, lieve , leuke en opbeurende verhalen komt....ik heb ontzettend veel aan jullie gehad...ook al kennen we elkaar persoonlijk niet zow heel goed ik zou het zonder jullie stukken moeilijker hebben gehad.....

Ik wil ook graag alle mama's een groot compliment geven. Of je nu veel of weinig schrijft, iedereen wordt met evenveel interesse gevolgd en ondanks dat we allemaal van hele diverse achtergronden komen met onze eigen levensopvattingen; iedereen is respectvol en enthousiast naar elkaar. Zo zou het altijd en overal mogen gaan en dan is de wereld een stuk mooier! Hulde aan de zomermama's!!

liefs Monique, mv Marit

Wauw, wat een mooie topic!!! Alle mama's hier verdienen een complimentje!!!!

En een speciaal complimentje vor Nanda: Bedankt voor je hulp-aanbod. Je woont bepaald niet naast de deur, maar ik vind het geweldig dat je het aanbied!!!!!

Groetjes,
Nelly.

Complimenten aan iedereen hierzo.....ik lees veel maar schrijf nooit zoveel
(behalve vandaag)
Maar ik wil vooral iedereen een complimentje geven die overal om denken.
(ziekenhuisbezoekjes, ziektes. eigenlijk alles)
Ik kan dat echt niet.....pfffff zo knap.
Ik moet altijd weer spieken wie bij wie hoort.

Ook vind ik het knap dat jullie hier zo open zijn.

Ik probeer het ook wel. maar over bepaalde dingen kan ik dat niet echt.
Vind ik best moeilijk.
Dus top dames........

gr diana

Terug
Bovenaan