Consultatiebureau

Hoi moeders,

Vandaag voor ons de tweede keer naar het consultatiebureau. Daphne doet het super goed ze is flink gegroeid weegt nu 4940 en 56cm. Ze liep op veel dingen al voor voor  8 weken ze kan zich al zelf omdraaien dus dat wordt goed opletten. Zijn er al meer baby's die dat doen. Ook brabbelt ze de oren van je hoofd als ze in de boxligt echt grappig. Aan het einde van het bezoekje kreeg ze 2 inentingen echt zielig zeg ze ging het keihard schreeuwen ze vondt er niks aan gelukkig kan ze er nu weer om lachen. Nou dit moest ik even kwijt. O ja volgende week vrijdag weer naar het WKZ in Utrecht voor haar oortjes ben benieuwd wat ze te vertellen hebben.

Liefs Margot mv Daphne 10-02-2009

Fijn dat ze het goed doet en dat omrollen...super zeg. Jelle (3 jr) rolde heel laat pas om maar dat kwam omdat ie een keer als heel kleine baby per ongeluk op zn buik terecht kwam en daar zo van geschrokken was dat ie het nooit meer wilde haha...zelfs als ik hem op zn buik legde begon ie te gillen. Gelukkig komt het allemaal goed en nu kan ie het wel hoor!  Succes bij het zh...ik hoop met jullie mee...

Hoi,

wat goed zeg, dat ze al rollen kan. Cas probeert het wel (7,5 weken) maar het lukt nog niet. Wel kan hij al goed zijn hoofd optillen vanuit buikligging. Dan drukt hij zich echt helemaal op.

Ik ben afgelopen dinsdag ook bij het cb geweest voor de prikjes. Cas is precies gemiddeld!! Zijn curves voor gewicht, lengte en hoofdomvang zaten alledrie exact op de lijn voor gemiddelde jongetjes!!

De prikjes vond ie ook vreselijk. Heel hard gillen!! Maar daarna heeft hij er weinig last van gehad. Hoe ging dat met Daphne? Heeft zij later nog last gehad?

Mooi dat jou kleine mannetje er geen last van heeft gehad. Daphne heeft er veel last van vannacht bijna elk uur op de klok gezien. Vandaag ook nog erg van slag eet ook weinig. We mogen gelukkig een halven zetpil geven en dat helpt wel een beetje ze is nu wat rustiger geworden hopen dat het snel overgaat, want het is best vermoeiend zo.

6 mei krijgt ze de volgende 2.

Daphne zat nu ook op de middelste lijn met alles. Is het een groot verschil tussen jongens en meisjes in het begin dan dat je verschil hebt in de schema's? Daphne was 4940 56cm en hoofd 38,2 en bij jou?

Liefs Margot

Hoi!

Vorige week (1 april) ben ik met Nils voor het eerst naar het cb geweest (Nils was 5 weken). Hij was toen 4850 gram, 55 cm lang en had een hoofdomtrek van 38 cm. Dus een kilo, 5 cm en 2 cm hoofdomtrek erbij. Volgens mij heel gemiddeld. 23 april moeten we weer en dan volgen ook de eerste prikken. Een week later mag ik overigens met zijn oudere broer voor zijn laatste prikken op het cb. Deze maand heb ik een abonnement haha.

Ben benieuwd naar hoe andere kinderen groeien...

Groetjes, Sheila (m.v. Nils).

Dan heb ik zeker een klein meisje. Nou hoop dat jou kleine mannetje niet veel last heeft van die inentingen en dan mag je daarna met de andere je hebt zeker een abonnement, maar ja voor hem is het de laatste keer.

Mijn dochter is na 3 dagen eindelijk weer beter wat een ramp was dat zeg. We moesten zelfs naar het ziekenhuis voor de hoge temp. gelukkig is het gezakt, maar dat waren wel lastige nachten moet ik zeggen heb elk uur gezien.

Nou jij succes met je mannen.

Liefs Margot

Terug
Bovenaan