Consultatiebureau

Hoi Elle,

Dank voor het compliment. We hebben onze inspiratie uit Scandinavie gehaald; Kirsten, Mats en Nils. Het is me sinds de geboorte van Mats ook opgevallen dat deze naam wel in de lift zit. Tijdens de zwangerschapsgym destijds is er nog een Mats geboren (en 2 Kirstens) en op zwemles van mijn dochter zit een Mats en ook op haar school loopt er nog een rond. Ach, ik zie het maar als een compliment...

Alles goed verder? Moet jij nog met Jelle voor de laatste keer naar het cb? 1 mei moet ik nog een keer met Mats (en dan krijgt hij de laatste prikken.. help!).

Groetjes, Sheila.

Kirsten en Nils vondt ik ook leuke namen. Nou ja wie weet als er een tweede komt ooit hahaha ben er voorlopig wel even klaar mee lekker genieten van Daphne is al vermoeiend genoeg laat staan als je er twee hebt, maar zo denk er nu over wie weet gaat het over een jaar ofzo weer kriebelen.

Maar Mats moet bijna voor zijn laatste ineneting dat is ook wel lekker dat hij er dan vanaf is, maar hij vindt dat vst niet leuk.

Bij ons zie je ook tegenwoordig veel de naam mats, maar dan met een z.

Nou ik ga weer lekker in mijn bedje kan ik weer even uitrusten voordat mijn dochter me weer komt wekken. Afgelopen nacht heeft ze namenlijk weer liggen spoken.

Groetjes Margot

Ons menneke groeit ook goed!!!

Thomas  bij zijn geboorte 4680 gr. lengte is niet gemeten, maar ze vonden m wel lang.

Vorige week naar het CB geweest, toen was ie bijna 5 weken, en hij weegt 5340 gram, is 58 cm lang en hoofdomtrek van 38,5.

We hebben een dochter, Merel,  van 2.5 en die was met 5 weken: 4300 gr, 56 cm en hoofd:38.

Dus qua lengte scheelt het niet veel, wel qua gewicht! Maar idd jongens curve is anders dan die van meisjes.

4 mei krijgt ie zijn eerste prikjes! Ben benieuwd of ie net zo stoer is als zijn zus, die gaf de eerste keer geen krimp hahahaha. (andere keren wel hoor..zo zielig altijd)

Groetjes Elise.

Hoihoi,

Ook onze kleine vent groeit als kool. Hij was bij de geboorte 4280 en 53 cm en woog vorige week (met 10 wkn) 6500  gram en was 59 cm. Had ik net voor hem de nodige kleertjes geshopt in mt 62 en zegt m'n man goh als ie zo doorgaat dan past ie die over 4 weken al niet meer. Nou ik hoop 't niet, want ik heb behoorlijk wat geld uitgegeven, maar ja wel een goed teken dat ie 't zo goed doet op de borstvoeding. Ook heeft ie vannacht voor 't eerst doorgeslapen, van 22.45 tot 06.45, ik hoop dat 't niet eenmalig was en dat ie nu blijft doorslapen, lijkt me heerlijk!

Fijn zonnig weekend allemaal!

Tjonge, die groeit zeker hard zeg. Inderdaad mooi dat hij het zo goed doet op de borstvoeding. En inderdaad ze kunnen snel uit hun kleertjes groeien nu heb ik er niet heel veel last van, want ze groeit niet behoorlijk hard. Ook hoef ik voorlopig geen kleertjes zelf te kopen een beetje veel gekregen. Hopen dat je je kleertjes lang kan gebruiken, want inderdaad kleertjes kosten niet niks.

Groetjes Margot

Hallo,

Mijn zoon groeit ook als kool.
Bij zijn geboorte woog hij 4185 gram en was hij 54 cm.
Wij zijn met 5,5 week naar het consultatiebureau geweest en toen woog hij 5750 gram en was hij 60 cm lang.
We moeten er donderdag weer heen dus ik ben wel heel benieuwd..Hij krijgt dan ook zijn eerste prikjes.

Groetjes Sheila

Hoi Sheila,

Leuke namen hoor...ik heb een vriendin die wilde haar dochter ook Kirsten noemen maar haar man kon het niet uitspreken...gek hé? toen maar niet gedaan. Wij zijn een beetje van de oerHollandse namen Jelle en Tijmen  haha. Jelle moet ook nog ja, ik heb van de week een kaartje gehad voor de laatste prik...brrr. Tijmen krijgt ook begin mei zn eerste prik, zn hielprik heeft ie nauwelijks gevoeld dus ik hoop dat het prikje ook meevalt. Liefs, Elle  

Terug
Bovenaan