Contact jonge mamas

Hallo!

Ik ben Gerjanne, 21 jaar oud en 2 maanden terug bevallen van mijn eerste kindje. Een zoontje.

Ik zou graag in contact komen met andere jonge mamas, dit omdat ik weinig andere mamas ken, mijn vriendinnen hebben nog geen kinderen dus dat is toch anders. Het lijkt me leuk om ervaringen en verhalen over onze kindjes en het moederschap te delen.

Ben jij die jonge mama die het ook leuk vindt contact te onderhouden met een andere mama? Dan hoor ik graag van je!

Liefs Gerjanne

Hoii

Ik ben nu 25 jaar maar wel zwanger van mijn 3de kindje telt dat ook? ;)

Ik vind het altijd leuk nieuwe mensen te leren kennen en de ervaringen uitwisselen

Grtjes jorina

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe ver ben je nu? En is het goed te combineren met je andere kinderen? Hoe oud zijn die nu? En zijn het jongens of meiden of van beide een?

Hoi.

Ik ben 23 heb een zoontje van 10 maanden. Over 2 maanden willen we proberen om zwanger te worden van de tweede.

Gr.

Hee!

Ik ben 25 en heb een zoontje van bijna 9 (5 juni) nu ben ik zwanger van de tweede bijna 12 weken heel anders nu.

Leuk allemaal jonge moeders ookal voel ik me nu toch al een oude moeder hahaha aangezien ik vorige keer 16 was.

Terug
Bovenaan