contact met jonge moeders

Heey.. ik ben net een maandje 21.. en zijn ook gestopt met de pil.. schijnbaar niet de enige van die leeftijd.. :) Spannend allemaal..

ik ga er ook niet vanuit dat het snel raak is, maar het zou wel leuk zijn, een babytje net voor de bruiloft.
ik ga er ook vanuit dat we volgend jaar januari weer pas verder kunnen gaan. maar toch zou het leuk zijn als het nu al lukt.
helaas zit ik een beetje met stress, ga vandaag ontslag aanvragen bij mijn baas, ontzettende eikel dat het is.
en daar zit ik al een paar dagen mee in mijn maag, kan me niet voorstellen dat het er goed voor is haha
ik stik van de zenuwen
wens me succes!
spreek jullie vanavond denk ik weer

nou is het gelukt?? als die vent zo'n eikel is ben je er dan mooi van af ja!!!!

hey hey jajaj je bent niet de enige met een jonge leefdtijd! VIND HEt wel leuk dat er zoveel jonge beginnede moeders zijn

nou ik ben er vanaf, zit nu zonder werk dus kan vanaf volgende week helemaal aan jullie besteden, tenzij ik ander werk vind, wat wel te hopen is haha
hoe is het verder met jullie?
ik heb wat slijmverlies, het lijkt net of ik weer een eisprong krijg, ben net van mijn ongi af snap het niet zo goed
kus
ben blij dat ik van die eikel af ben!
scheelt weer stress

goed gedaan! hoe reageerde hij?   ja ik snap wat je bedoelt lastig he als je lichaam anders doet dan je gewend bent! ik heb dat ook al normaal ben ik gelijk flink ongesteld en nu maar een beetje. kuss

nou we hebben een lang en zwaar en vooral van zijn kant onredelijk gesprek gehad,
heb er nu hoofdpijn van, maar ben er wel mooi vanaf.
morgen lekker een dagje met mijn moppie weg.
lekker aan niets denken en hopen dat ik snel weer aan het werk ben.

ja lekker weg! ach je bent er nu vanaf ja! wat voor werk doe je dan?

Terug
Bovenaan