@gebruiker: wat knap dat je er zo in kan staan! Ik zou willen dat ik dat ook kon. Helaas ben ik zelf niet zo nuchter. Ze hebben een goede aan je op dit moment. Succes met de zwangerschap?.
@Mamazoe: ik begrijp je helemaal. Hier nog iets langer tot de datum: 6 weken. Maar ook hier toch wel de angst cq. Bezorgdheid. Maar meer omdat de regering nu langzaam terug komt op eerdere uitspraken. Omdat er nog zo weinig bekend is, durf ik het dus niet helemaal aan. Tenslotte hebben zwangere nu eenmaal een slechtere weerstand. Plus daarbij is mijn man een risicogroep en die blijft dan ook thuis. Sinds dit weekend weren wij ook bezoek en trekken wij ons ook terug in huis. Geen rare hamsterdingen, ik heb gewoon boodschappen gedaan, maar toch wel wat houdbaar meegenomen just in case. Verder zijn we aan het overwegen om wellicht thuis te bevallen. De verloskundige heeft aangegeven dat de keuze vrij blijft, maar wij denken er over na ook om de zorg te ontlasten. Als het echt moet, dan word je toch naar het ziekenhuis gebracht/gestuurd. Dus ik begrijp je zorgen wel hoor.
Be safe en succes met de laatste weekjes♡.