creatieve moeders...

De kleur komt alleen niet zo mooi uit, het is parelmoer-lila met bruin. Maar deze is van Brenda.

En deze is van mijn oudste dochter Denise.
En ik heb al heeeel wat albums inmiddels, heb meestal Hema albums, maar Do ik zal eens kijken bij de Action. Had ik eerder moeten weten want ik was er vandaag...

Groetjes Bianca

euhhhmmm, do, daar kan ik je geen antwoord op geven, het is meer een kwestie van gevoel denk ik,

Het scrapbookmagazine bewaar ik idd goed, haha!
Ben daar zo trots op.

liefs marina

Hoi Bianca,

Wat ziet dat er super uit!!
Echt heel mooi!

liefs marina

Hoi,

Ik scrap zowel als op papier en digitaal alleen heb ik zo'n 2 jaar niet op papier gescrapt vanwege gebrek aan plek waar ik altijd scrapte daar slaapt Djamila nu en elke keer met mijn spullen sjouwen vind ik ook niks daarom voor nu is digitaal scrappen ideaal en als je ze op een wat hogere pixel maakt kan je ze laten afdrukken   voor bv uitnodigingskaarten.

Groetjes,
Vanesca

Vraagje: op welke site of met welk programma scrappen jullie op de pc?
Ik doe het wel op papier maar zoals veel anderen is het erg veel werk om elke keer de spullen te pakken...

ook even voor anonieme mama

quote: dotjuh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2009 21:59:24'));

hey judith

ik maak de scraplessen in paint shop pro.
(programmatje wat je kan downloaden via google.
(even paint shop pro intoetsen en je krijgt verschillende sites waar je hem vanaf kan downloaden)
als je psp hebt, ga je weer naar google, toets scraplessen psp in en je krijgt tig scrapsites :D

succes

liefs, do

Hoi meiden,
Ben afgelopen week begonnen met een blog over mijn scrappen.
Voor degene die het leuk vinden;
www.mini85.blogspot.com

Ik ben de afgelopen week zo druk geweest met van alles en wat dat ik helemaal niet aan mezelf of een leuke hobby toegekomen ben.
Ga vandaag nog even als een razende tierelier door mn huisje en dan kan ik vanavond heerlijk scrappen (hoop ik)

liefs Marina

Hoi meiden,

Kennen jullie die reclame van Heineke Bier op televisie?
Dat die vrouwen gillend in een grote kledingkast lopen en de mannen gillend in een enorme vriezer..??
Zo voelde ik me gisteren van blijheid en geluk!

Mijn moeder heeft al vanaf mijn 12e jaar geroepen dat ze mij graag een nieuwe naaimachine wilde geven, toen zij ze, die geef ik voor je huwelijk!
Toen wij gingen trouwen lagen mijn ouders in scheiding (lekker dubbel) en is er niet van gekomen omdat mijn moeder toen depri was.
Overigens is zij bij mijn vader weggegaan en waren er best wel spanningen.
Nu gaat het hartstikke toppie met mijn moeder, heeft een nieuwe vriend al anderhalf jaar, zijn samen heel gelukkig en hebben trouwplannen, mijn moeder heeft een studie afgerond dit jaar kortom dus toppie.
Nu zijn we gisteren samen naar een naaimachinen zaak geweest; van Bekkum in Sliedrecht en ik heb dus gisteren een nieuwe naaimachine gehad.
Ben zo blijf!!!!!!!!!!

Het is een pfaff expression 4.0
(Ik had hiervoor ook al de pfaff van mijn moeder staan, zij heeft er 2,  ik had die van haarzelf en zij die van haar overleden zusje.)
Het is zo een luxe machine!!
Hij naait zo soepel en zo mooi, heb gauw leuke stofjes gehaald en ben nu begonnen aan een bodywarmer voor mezelf.

Ben zo blij!

liefs Marina

Terug
Bovenaan