CRYO TP

A

Anoniem

Guest
Onze laatste cryo tp in het LUMC is volop bezig
Vanaf vrijdag jl. urine verzameld (3 x per dag) en gisteren de echo en het bloedonderzoek gehad.
Maar , voor het eerst sinds aanvang was mijn eisprong niet exact te bepalen uit de ochtendurine  (er was wel een piek te zien maar het was niet duidelijk of de eisprong nu zondag of maandag was en dat is wel héél belangrijk om het moment van tp te bepalen)  Dus moesten ook de middag en avondurines nog worden onderzocht en die uitslag zou vandaag volgen.
Vanmiddag weer door het LUMC gebeld, er wordt donderdag as. 'ontdooid' en de tp zal dan vrijdag gaan plaatsvinden, mits de ontdooicyclus goed verloopt en het embryo 'overleefd'
Dit is onze laatste cryo van de 1e IVF poging en het is van de minste kwaliteit. Ik ga er dus maar vanuit dat het niet overleeft... de vorige embryo's waren ook nog maar 5 cellig bij tp en dat is - volgens onze nieuwe behandelend arts in Gent - VEEL te weinig om een kans te maken in te nestelen (zie mijn topic Gent....)
Nou ja, even afwachten dus nog tot donderdag, ik word voor 5 uur gebeld of alles goed is gegaan en of de tp doorgaat vrijdag. De exacte tijd van tp volgt ook donderdag
Toch nog wel spannend al heb ik weinig hoop dat het doorgaat.... maar : 1% kans is 1% kans !!!
Ik hou jullie op de hoogte van het verdere verloop maar na donderdag weet ik weer meer. Is er vrijdag een tp dan volgen weer de spannende wachtweken. Gaat het niet door heb ik de tijd tot 26 december om me voor te bereiden op onze volgende IVF (nummer 2) in Gent !!

Liefs, SunshineJo

Lieve Jo,

Je hebt gelijk, 1% is een kans hoor, en je hebt maar 1 x raak nodig toch??
Ik hoop het voor je. Ik heb je verhaaltje bij GENT nog niet gelezen, maar ik begrijp dat je daar erg positief over bent??!! Wel lang wachten he, tot 26 december, ik hoop dat het niet nodig is voor jou

slaap lekker liefs Mickey

Lieve Jo

Het blijft spannend. Ik hoop toch dat het eitje goed ontdooid voor je, anders voelt het zo als een gemiste kans. 1% is 1%, geef het een kans, je zal net in de ene procent zitten. Ik zal hard voor je duimen. Ik weet volgende week vrijdag meer als ik mijn eerste echo weer krijg.

Liefs

Lydia

Hallo Jo,

O, wat een heel spannende dag voor je zeg!!!
Ik hoop dat je goed nieuws krijgt vanmiddag.
Er brandt hier al een grote kaars voor je hoor!!!!
En mijn duimen draaien voor je.

Hou je ons op de hoogte?

Liefs,
Peet

SunshineJo

ik hoop echt zo dat dit geluk voor jllie gegunt is,
wij hadden gisteren een positieve ovulatie test dus gisteren flink geklust, maar ik weet nu niet of we het vanavond nu ook moeten doen? is dat te snel?? en moet ik vanavond dan ook weer testen??

Meiden,
Bedankt voor jullie lieve reacties
Ik ben gebeld, het gaat door morgen !
Om 10 voor 2 morgenmiddag acte de présence geven in het LUMC (met een halfvolle blaas want dat vergemakkelijkt de tp) en dan hoor ik ook wanneer ik voor de bloedtest mag komen.
Het is een meevaller want na alle negativiteit durfde ik er niet meer op te hopen dat het met ons laatste eskimootje goed zou gaan ..
Gelukkig wel maar hoe goed en mooi het is, dat horen we morgen. Ook over het aantal cellen dat het heeft op moment van tp
Maar: een kans is een kans dus we pakken 'm met beide handen aan !
Morgen weer een update over de informatie die we bij deze laatste tp krijgen EN wanneer ik  voor de uitslag mag komen

Liefs, SunshineJo

Hoi hoi

Ik lees de verhalen allemaal wel maar reageer niet altijd.
Ik wil je even heel veel succes toewensen in je even ver
tellen dat mijn vriendin wel zwanger is geworden met 5cellig
dus er is altijd hoop.In hoop doet leven zegt men dus pak je
kans.Ik zal voor je duimen.

Groetjes Anita

Lieve Jo

Ik zal morgen aan je denken en hard voor je duimen dat dit eskimootje jullie geluk gaat brengen. Ik hoop dat de 5-cellerige doorgroeit tot een mooie gezond kleintje.

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan