CRYO TP

Lieve SunshineJo,

Wat een fantastisch nieuws zeg!!!!! Dan nu toch een eerlijke en reeele kans voor jullie!
Dat jullie eskimootje maar snel in je warme buikje mag groeien!!
Op het wachtbankje is nog plek genieg hoor! Kom er maar bij, samen is toch gezelliger dan alleen!
Wanneer zou je iets moeten weten/merken dat het gelukt is? Ik zou vrijdag 31 augustus ongi moeten worden, maar liever niet dus..... Dan weten we dus wat meer.

Succes ermee en tot gauw!

Liefs,

Ginger

Lieve Meiden,
Bedankt voor jullie lieve reacties....
Ik ben ff niet op het forum geweest want ik heb mezelf zoveel om handen gegeven om vooral maar niet te hoeven nadenken over deze 'laatste' cryo....
Ik was helemaal klaar voor een negatieve uitslag maar na het 'nieuws' van de groei van 5 naar 12 cellen ben ik helemaal van slag.
Hoe moeilijk ook en hoezeer ook voorgenomen NIET teveel te hopen, dat doe ik toch.
Daarmee maak ik het mezelf niet gemakkelijk maar het gaat vanzelf, ik wil ook zó graag.....
Ik voel weer van alles in mijn buik, net als in juni met de dubbele terugplaatsing maar ik probeer mezelf te vertellen dat het alleen maar zenuwen zijn...
Ook de komende dagen probeer ik veel afleiding te zoeken dus zal misschien wat minder op het forum zijn maar dat betekent niet dat ik NIET aan jullie allemaal denk en met jullie meeleef.
Peet, ik ben heel blij te lezen dat het wat beter met je gaat. Lydia, succes met je schema Gent (heb je veel last ??) en ook Mick veel sterkte. Ik snap je verdriet wel hoor, ik heb ook het wonder van een kleintje nog nooit mogen meemaken....
Alle meiden op de wachtbank veel sterkte !
Ik hou jullie reacties wel in de gaten hoor !

Liefs, Sunshine Jo

lieve sunshine Jo

wat een mooi bericht van die 12 cellen!!!
ik schrijf hier niet veel maar lees en leef wel mee!!!
sterkte op het wachtbankje en hoop om een positive test
liefs wilma

Hoi Sunshine Jo

Echt geweldig nieuws!!! 12 cellen, Waarschijnlijk zijn dat er nu al veeeeeeeeeeel meer!!!!
 Ik ben heel erg blij voor jullie! Maar kan me ook voorstellen hoe zenuachtig je bent of alles wel goed gaat. Maar blijf positief denken!

Gr Ester

Terug
Bovenaan