CRYO TP

Hoi SunshineJo!

Wat een supergeweldig nieuws!!!!! Is het dan toch nog meegevallen... Heel veel succes met je tp morgen en dan maar samen op het wachtbankje (IUI is bij ons vanmorgen ook doorgegaan).
Tot gauw!

Liefs,

Ginger

Lieve Jo,

Wat een fijne meevaller, ik ga heel hard aan je denken morgen en voor je duimen!!!

liefs van Mickey

Lieve Jo,

Wat een geweldig nieuws!!!
Ik hoop dat alles goed gaat en dat je embryo een lekker plekje kan vinden in jouw buik!!!

Ik ga voor je duimen en kaarsjes branden.

Liefs,
Peet

Lieve allemaal,
ongelooflijk maar waar, ons eskimootje was vandaag bij terugplaatsing.................
12 cellig !!!!
Een supergoed embryo volgens de IVF arts. Tja, zo'n goede kans hebben we tot nu toe nog niet gehad.
De wachtweken zijn weer begonnen dus Ginger, schuif je een stukkie op voor me op het bankje, dan kom ik bij je zitten...
Maar... ik laat me niet meer zo gek maken als alle andere 5 keren want toen voelde ik ook allerlei misleidende dingen.
Anita, bedankt voor je positieve bericht van die vriendin van je die ook met een 5cellig emby is zwanger geworden. Ik hoop zo dat ook wij deze maand geluk hebben
Fijn om te lezen dat het inmiddels bij Roeltje en Kim wel is gelukt deze maand. Ik wil me zo graag in dat rijtje voegen (en jullie ook ...)
Ik ga nog ff op de andere topics reageren en dan weer verder wachten, wachten en nog eens wachten

More updates to follow !

Liefs,SunshineJo

Lieve Jo,

12 cellig!!!! Wauw man!!!! Dat is echt ff super....

Ooooo meissie mijn kaarsjes gaan branden en mijn duimen draaien de komende weken.

Op naar hopelijk heel goed nieuws voor je!!!
Het is je onderhand gegund.

Liefs en hou je taai de komende weken.

Mama Peet

lieve sunshine jo,

ik lees nu pas je topic over de cryo tp.
helemaal over het hoofd gezien...

wat geweldig dat je een 12 cellig cryo terug geplaatst hebt gekregen.
ik begrijp je laatste uit je 1ste ivf??
hoeveel terug plaatsingen heb je achter de rug?
en hoeveel heb je er steeds terug laten plaatsen?
(dat vind ik persoonlijk nml. een groot dilemma)
ik hoop met je mee dat ie nu lekker ingenesteld blijft zitten.
en er een prachtig wondertje uit voor komt!!
groetjes, jana.

Lieve Jo,

Meid wat heerlijk voor jullie, wat goed!!!
Dat had je echt iet verwacht he??
Ik ga heel hard voor jullie duimen, spannende wachtweken hoor, wanneer is je NOD? De mijne is komende vrijdag...

kus Mickey

Lieve Jo

Wat goed zeg dat het eskimootje 12 cellerig is, ik zal hard voor je duimen dat deze doorgroeit naar iets moois.

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan