Cyclus na een miskraam

Hallo Allemaal,
Ik ben nieuw hier, ik zou graag van mensen willen weten wat hun ervaringen zijn na hun miskraam.Ik en mijn vriend zijn bezig voor ons eerste kindje, afgelopen oktober gestopt met de pil. Het was toen gelijk raak, prachtig moment, alleen toen helaas een mk gehad op 29 nov. Heel verdrietig, maar ook fijn om te weten dat je allebei vruchtbaar bent.Het heeft bij mij 3 maanden geduurd voor ik weer ongesteld werd voor het eerst, 21 febr.Sindsdien geen menstruatie meer gehad. zit nu op dag 48. Afgelopen zaterdag getest met CB digital en die was negatief. Ben in febr. bij de gyn geweest en die vertelde mij dat na ik eenmaal mijn menstruatie zou hebben gehad hij weer "normaal"op gang zou komen.Wat is jullie ervaring hiermee? Hoe zag jullie cyclus eruit daarna? Ook na die eerste menstruatie na de mk?
Zou het fijn vinden om jullie ervaring hierover te horen.

Alvast bedankt allemaal!

Hoi "gebruiker", wat ik me afvraag is of het uitblijven van je menstruatie misschien ook iets te maken heeft met 'ontpillen'? Na de pil heeft je lichaam namelijk een half jaar tot zelfs een jaar nodig om alles weer op de rit te krijgen. Ik zelf heb vorige maand ook een miskraam gehad en moet dit weekend weer ongesteld worden. Ik heb 2 weken na mijn miskraam gewoon weer een eisprong gehad. Ik hoop voor je dat je niet al te lang meer hoeft te wachten. Groetjes Nonna

Hoi Nonna,
Ik zal mijn gebruikersnaam zo even aanpassen haha.Ik heb na mijn miskraam ook een eisprong gehad, begin februari. Zag er volgens de gyn allemaal top uit.Gaat mij om die cyclus daarna, dus eigenlijk de 2de cyclus na je mk.Mijn eerste menstruatie na de pil zat op 29 dagen gelijk, daarin was ook gelijk raak.Ik hoop het ook, als ik niet zwanger ben is dat ook goed, maar dan wil ik graag ongesteld worden dan kunnen we door snap je

Ik snap je helemaal. Vervelend als je zit te wachten en je niet weet waar je aan toe bent. Ik durf er eerlijk gezegd dan niet zoveel over te zeggen. Misschien dat er anderen zijn met hetzelfde probleem?
Heb je na je menstruatie van februari een eisprong gehad?

Ik denk wel een eisprong gehad te hebben, denk nu 3,5 a 4 weken terug. Ze zeggen geduld is een schone zaak haha. Moet zeggen dat gaat me goed af, denk niet hele tijd ik moet testen ofzo. Maar vroeg me gewoon af wat andere hun ervaringen hier mee zijn.

@Linn23

Eigenlijk zit ik op een ander forum, maar ik heb helaas afgelopen 11 december 2013 een miskraam gehad...
Klinkt best gek, gehad... vind het niet bepaald gehad maar goed...
Ik ben al 4 jaar bezig voor een 2e kindje, ten tijde van de miskraam was ik met iui bezig, alleen zou deze eerste iui niet zijn werk doen...tja en dan ben je toch ineens zwanger... helaas heb ik er letterlijk 3 dagen van mogen 'genieten ' ik had namelijk meer stress als dat ik ervan kon genieten...
Feitelijk kon dit helemaal niet, en ik had al 14 dagen hormonen gespoten in mijn buik en vervolgens 10 dagen tabletten geslikt om ongesteld te worden... vandaar mijn stress..

Sindsdien ligt mijn cyclus overhoop en is gisteren mijn 3e iui afgebroken, dit omdat er geen eitje groeide... daaraan merk ik dat mijn lichaam tegen stribbeld... mijn zusje heeft in juli een miskraam gehad en is inmiddels bijna 12 weken zwanger van haar 2e kindje, ruim 6 maanden erna!!
Ze heeft 4 testen gedaan die allemaal negatief waren en toen een week later wel een positieve test, ze snapte er niks van ook vanwege haar cyclus die totaal overhoop lag!

Dus hopelijk heb je hier iets aan??

Groetjes,

Annemarie

Hey Linn,

Ik weet precies wat je mee maakt!! Ik heb in februari dit jaar een mk gehad en de eerste cyclus zat ik op 53 dagen voor ik weet ongie werd, nu zit ik al op dag 50.. Dus mijn cyclus is ook helemaal van het padje.

Ik ben gestopt met de pil in aug '13 en in januari had ik een positieve test! Maar helaas is het in feb fout gegaan..

Nu is het dus maar afwachten.. Gek wordt ik ervan!! Mja, ik kan weinig anders dan afwachten.. De testen zijn bij mij ook steeds negatief, dus ik test ook zeker niet meer iedere week, maar ik luister wel goed naar mn lichaam.. En dan is het maar afwachten..

Hoe gaat het nu met jou??

Groetjes

Hartlijke dank allemaal voor jullie reacties!

Ik ben ondertussen bij dag 51 ongesteld geworden. Nu zit ik alweer op dag 55 en nog geen menstruatie te bekennen, heel frusterend. Zijn nu ondertussen al 8 maanden bezig en met een cyclys die zolang duurt duurt het helemaal lang. Vooral als je broer dan belt dat je tante word, gelijk 1ste ronde raak.
Ik moet 23 juni bij de gyn komen, daar ik heb vernomen dat als je chronisch ziek bent er een kans bestaat dat je helemaal geen ei krijgt wat vrij komt. Wachten wachten en nog eens wachten en het kriebelt allemaal zo. We blijven positief en dat mooie wonder komt er vanzelf bij ons.

groetjes lin

Terug
Bovenaan