Cyclus na een miskraam

hey @linn23, ik lees je reactie nu pas...Wat fijn dat alles goed is bij jullie allebei, zeg! Mooi nieuws!!! Wat kreeg je om de menstruatie op te wekken? Hopelijk gaat de clomid je inderdaad helpen om gauw weer zwanger te worden. Succes!

Ik ben heel benieuwd wanneer ik weer een nod kan bepalen en wanneer die zal zijn, dan heb ik ook weer iets van een ijkpunt.

@annemarie31: ik heb wel wat bloeding gehad (begon al voorde 26e) maar of dat nu een menstruatie was...? Geen idee hoe ik dit nu moet zien. Ik hoor donderdag wel hoe t ervoor staat.

Hey @vitanova
Ik las al het een en ander ergens anders...Balen meisje echt ik gun het jou zo enorm!Mijn lijf lag na de miskraam enorm overhoop vreselijk...Uiteindelijk ben ik ruim een half jaar erna pas zwanger geworden, mijn zusje ook precies het zelfde...eerst een miskraam en een half jaar erna zwanger! Dus ik heb zeker goede hoop voor je
liefss

@linn23 ik voel erg met je mee. Ik heb in april '14 ook een miskraam gehad en nu nog steeds is mijn cyclus niet op gang gekomen. Ik ben pas 3 keer ongesteld geworden waarvan een menstruatie met pillen is opgewekt.. Erg frustrerend dus. Terwijl we graag een kindje willen hebben.

Hoi, ik heb helaas ook een miskraam gehad alleen had na een week een ovulatie test gedaan en die was positief, maar omdat de gyn had geadviseerd aan mijn man om een maand te wachten heeft hij dat gedaan :( en nu 5 weken later ben ik nog steeds niet ongesteld. ben je in de tussentijd wel vruchtbaar? kun je gewoon zwanger worden om moet je echt weer een menstruatie afwachten?
eergister heb ik een ovulatie test gedaan en die was negatief en gisteren ook, alleen vandaag had ik een licht streepje.

Terug
Bovenaan